#Squirrel
Bylo 2 ledna, 2:04. Vzbudilo mě klepání na dveře. Jedno klepnutí každé 3 sekundy. Nazul jsem si pantofle a šel dolů po schodech. Jak jsem šel dolů, klepání na dveře se zrychlovalo, skoro jako tlukot srdce. Když jsem došel ke dveřím, klepání přestalo, podíval jsem se ven a nikdo tam nebyl.
Šel jsem zpátky do svého pokoje a do postele, v domněnce, že to byli jen nějaké děti. V 4:21 mě probudilo bouchnutí vchodových dveří. Nadskočil jsem. Podíval jsem se na své zamlžené okno a našel nápis "úsměv" . Vzal jsem telefon, který ležel vedle mě, připraven vytočit 911 jenom, abych na něm našel napsáno "Řekl jsem ti, aby ses usmál". Brečel jsem a běžel jako o život ven.Jak jsem vyšel ven, zaklepal jsem na dveře našich sousedů, kteří bydlí naproti. Otevřeli mi a uklidňovali mě. Zavolali policii. Přesně v 5:42, policie přišla do sousedova domu, hned po důkladné prohlídce toho mého. Řekli mi, že nejsou žádné známky toho, že by byl v domě kdokoliv jiný, kromě mě. Zpráva na okně byla pryč, stejně jako ta na mém mobilu. Řekli, ať se trochu prospím a doporučili mi návštěvu doktora kvůli stresu a problémům s úzkostí. Seru na to. Vím, že to co jsem viděl, bylo skutečné.
Následující večer, po dni stráveném u mých sousedů, jsem šel domů. Šel jsem nahoru do ložnice a nastavil kameru. Byla zaměřená na mou ložnici, mé dveře a mou postel. Zapnul jsem nahrávání a šel spát. Díkybohu, jsem spal celou noc. Nicméně, když jsem sledoval nahrávku, nemohl jsem uvěřit tomu, co jsem viděl.
Ve 3 ráno se něco vyplazilo zpod mé postele. Byl to úplně nahý, extrémně hubený muž. Postavil se a podíval jsem na mě, jak ležím v posteli. Pokračoval v tom další hodinu, bez jakéhokoliv pohybu. Potom se pohnul. Šel ke kameře, až jeho obličej zakrýval celý obraz. Byl nesmírně bledý a měl vystouplé žilky po celém obličeji. Jeho oči byli kompletně černé, a měl široký úsměv. Zíral do kamery další 2 hodiny, nemrkal, jen mírně škubal hlavou.
Po 2 dvou hodinách šel zpět ke mně a zalezl zpět pod mou postel. Posunul jsem video dopředu, až jsem se tam ukázal já, jak vstávám a jdu ke kameře. Video skončilo. Byl jsem ztuhlý strachem. Video ukázalo, jak leze pod postel, ale už ne to, že by odešel.
Ať už to bylo cokoliv, je to pořád tam....
Nezapomeňte se podívat pod postel :D ( Ach... nesnáším moji postel.. Aneb když máte postel s prostorem pod ní :D )