A.S.M.L.

44 6 4
                                    

"Bismillaah!"

Yan odada olması ve aradaki cama rağmen Ayşenur'un sesini duymamla onun olduğu tarafa baktım. Yoğun bakımda ikinci haftamızdı ve biz artık alışmış ve bir kertenkele hızıyla sürekli bir şeyler yapıyorduk. Ayşenur burda en sevdiğim stajyer arkadaşımdı. Tabi ilerleyen zamanda bir nevi birbirimizin kurtarıcısı yada ağlayacak omzu olacaktık. Gayet samimi, sevimli, doğal ve çalışkan bir kızdı. Genelde ikimiz takılır ve Aysu ablaya hep danışırdık. Hatta işi abartıp teker teker üçer tane odaya bakmak yerin üçümüz sekiz odaya bakıyorduk.

Cama tıklatıp başımı 'ne oluyor' anlamında salladım. Ayşenur eliyle bana gel işareti yaptı. Hemen şu 'elini göstermezsen açılmam' tarzı kapıyla savaşmaya başladım. Genelde elimizi algılayamadığı için tekmeleyerek açardık. Kapıyı zorla açıp Ayşenur'un yanına damladım.

"Ne yaptın yine?"

"Valla bu sefer ben birşey yapmadım. Kendisi yapmış"

"Ne yapmış?"

"Bak bakalım ilgini ne çekiyor?"

"Ayşenur korkutma beni lütfen "

"Ya kanka bak bi işte haydi"

  Bütün o saçma sapan alet-edevata baktım.   İlaçlara baktım. Her şey gayet normal görünüyordu.

"Ayşenur inanamadım ve şoklar içersindeyim ama infüzyon pompasının dozajını bile normal ayarlamışsın. Amacın adrenalin yaratmaksa üst çekmecede yüzlerce adrenalin ampulü var bir tanesini içip hastaneyi tavaf edebilirsin"

"Florance Nightingale'nin bir sözü vardır. Hep sen derdin ama şuan ben söylemek istiyorum. 'İyi bir gözlemci degilsen,iyi bir hemşirede değilsindir"

"Acil vaka olsa hasta ex olmuştu sen anlatana kadar"

"Farkında değilsin ama şuan idrar havuzunda yürüyorsun"

  Ayşenur'un cümlesi üzerine sanki mayına basmış er gibi gözlerimi 4R çaplı bir çember gibi açıp hareketsizce ona baktım.

"Beni buraya bunun için mi çağırdın"

"Sondayı çekmiş ne yapayım? Adam resmen en önemli organını parçalamış. O sondayı ordan nasıl çıkardı diye tutup içeriyi bile kontrol etmeyi düşündüm ve sonra henüz 17 yaşında olup bu yaşta böyle bir deneyim yaşamamam gerektiğini düşündüm"

"Acaba bana bu deneyimi neden yaşattın? Ayağımda ki ayakkabı 250 tl"

"Kanka yeme beni ne 250 tlsi 249dur indirimden almışsındır kesin"

"Ayşenur konumuz bu mu?"

"Hayır. Konumuz biz bu sondayı nasıl takacağız?"

"Biz takmayacağız"

"Evet. Güvenliği cağıralım."

Ayşenur herşeyi hatta ciddiyeti bile espiriyle karışık anlatırdı. Buda benim onla çalışma isteğimi artırıyordu. 3 numaralı hastamız çok sevgili Tevfik amca sondasını zorla çıkarmış ve odanın zeminini idrarla doldurmuştu. Gayet steril olan idrar steril olmayan zeminle buluşunca sterilitesini kaybettiği için şuan bizde steril değildik ve odadan çıkıp her yerin sterilligini bozmak istemiyorduk. Aysu abla hızlı çalıştığımızı bildiği için normal süreden daha fazla kaldığımızı farketmiş olmalı ki geldi. Kapıyı açıp içeri girdi ve çok efsane kapanan o kapı kapanmadan konuşmadı. Çünkü biz üçümüz sanki özel bir kuvvetmişiz gibi yaptığımız şeyleri sadece kendimiz bilelim istiyorduk. Bir hafta içerisinde bu kafaya nasıl ulaştık hala anlamlandıramıyorum.  Bu özel görevde yüzbaşı Aysu ablaydı. Bir şeylerin ters gittiğini anlayıp Binbaşı Ayla görmeden halletmeye gelmişti.

🌌BEYAZ MELEK🌌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin