Jungkook seděl na posteli a brečel. Hodně. A nedokázal přestat...
,,Kookie, otevři!" bouchal mu na dveře Jimin, Kookie jako by byl ale úplně mimo. Neslyšel ho. Ani nic jiného. ,,Kookie noták! Nemůžeš tam být zavřený věčně." Ale odpovědí bylo Jiminovi pouze ticho a vzlyky.
Jak mohl... znělo v Jungkookově hlavě. Jak mi to mohl udělat... Už se na něj nikdy nepodívám. Už s ním nikdy nechci mluvit! Slzy se roztekly z jeho očí ještě víc a on si dal svoji ubrečenou tvář do dlaní, přičemž se sklouzl z postele na zem.
,,Kookie," zaklepal naposledy Jimin na dveře jeho pokoje, který sdílel s Taem. Nevěděl, co jiného měl dělat. Opřel se o dveře a podíval se z okna na noční oblohu prorážející sněhové vločky. Tae cos to udělal... mihlo se mu hlavou...
***
Před dvěma hodinami...
Po dni plném starostí, jako bylo různé podepisování, fanmeeting a pak ještě běhaní po městě kvůli nákupům se BTS vydali na konci dne do jednoho z nejlepších barů v Londýně, aby si taky trochu užily a uvolnili se. Všechno probíhalo dobře. Všichni se bavili, mluvili mezi sebou, nebo se někteří vydali závodit v hrách na herních pultech.
Pak se ale v baru objevila dívka. Jedna jejich fanynka, která nebyla tak zdrženlivá jako ostatní a byla až příliš dotěrná. BTS byli už od začátku zvyklí, že se jednou za čas objevila v jejich okolí nějaká fanynka, která neznala žádné meze, ani slušnost. Ovšem ani jeden z nich neměl tuto noc náladu někoho takového řešit.
Všichni se snažili být milí a nějakým způsobem jí naznačit, že její přítomnost není žádaná a že by měla raději odejít, ale ona si nedala říct. Ještě horší bylo, že uměla pouze anglicky, takže jí téměř nikdo až na Rap Monstera nerozuměl. Skončilo to tak, že se Taehyung odebral bokem hrát nějakou hru na herním automatu, Yoongi šel zpět do hotelu a Jungkook se vypařil na záchod, aby nemusel šílenou fanynku řešit, nebo s ní nedejbože komunikovat anglicky.
Dalším vrcholem bylo, když se Clarabell, jejíž jméno už si bohužel budou všichni pamatovat, díky tomu, že to bylo jedno z jejích nejpoužívanějších jmen, opila. Její nátura se tak pouze zvětšila a vyjadřovací schopnosti zhoršily na takový bod, že už jí ani Namjoon nerozuměl ani slovo. Dívka se pak začala nepřirozeně mnoho ochomýtat kolem Taeho, který se jí snažil zdárně ignorovat, až to nakonec přehnala...
Zatímco se z jejích úst linula kupa slov, které samy o sobě už ani nedávaly smysl, chytila Taehyunga za košili a přitáhla si ho k sobě. Jenže ne do obětí. Do polibku. Taeho to úplně vykolejilo, že nebyl schopen pohybu, jako ostatně všichni ostatní. Jimin, který stál opodál se vzpamatoval jako první, a tak si jako první všiml Jungkooka, který vycházel ze záchoda v naději, že už ta otravná dívka zmizela. Když však zahlédl co se děje, zůstal stát na místě v neskrývaném překvapení. Jimin si všiml, jak mu z ruky vyklouzl jakýsi papír, který držel a jak se jeho oči začaly plnit slzami. Rychle se k němu vydal, to už ale Jungkook utíkal pryč. Zabouchl za sebou dveře od baru a utekl ven, nejspíš zpět do hotelu. Jimin se ještě krátce podíval na Taeho, který už přišel dávno k sobě a potom, co od sebe opilou fanynku odtáhl, po ní začal velmi rozhořčeně a naštvaně řvát, přičemž se ho nikdo ani nepokoušel zastavit, pak už se ale Jim rozběhl za Kookiem, který teď bude určitě někde venku, v zimě.
Jungkooka už Jimin nikde venku nezastihl, ale bylo mu jasné, že by se Kook jen tak sám po neznámém městě netoulal, když ani neuměl zdejší jazyk. Proto šel ChimChim ihned do hotelu, ve kterém byli všichni ubytováni a našel Jungkooka zamčeného v jeho pokoji. Nevěděl, co mu je, nebo jestli je v pořádku, a tak se mu snažil domluvit, odpovědí mu však byly jen vzlyky. Už tehdy začínal Jimin pomalu chápat, co se tu děje, ale nebyl si ještě úplně jistý. Čím si ale jistý byl, bylo to, že v tuhle chvíli nemělo smysl snažit se ke Kookiemu dostat. Potřeboval Taeho. A potřeboval ho co nejdřív.
***
Když se Jin, Hoseok, Namjoon a Taehyung –všichni naprosto bez nálady- vrátili do hotelu, ani si neřekli ,,dobrou noc" a už se rozešli do svých pokojů v naději, že se z tohohle příšerného zážitku vyspí.
Tae přišel ke svému pokoji, který sdílel s Jungkookem a jelikož předpokládal, že už tam Kook je, pouze zabral za kliku. Ta ale nepovolila a dveře se neotevřely. Bylo zamčeno a za dveřmi byl klid a ticho.
,,Kookie?" řekl Tae hlasitě. Nikdo mu neodpověděl. Taehyung se zamračil a nevrle vyndal svůj vlastní klíč od pokoje, aby si odemkl. Když se tak stalo a Tae vešel do místnosti, která byla kompletně tmavá, pouze do ní prosvítávalo světlo pouliční lampy, našel Jungkooka, jak spí ve schoulené poloze na své posteli, kterou si odtáhl co nejdál od té Taeho.
Tae to nechápal, ale neměl už po dnešku sílu, ani náladu řešit nějaké Kookieho úlety. Jeho kamarád nejspíš ani nevěděl, co se v tu noc stalo a asi to tak bylo lepší. Každopádně Taehyungova situace mu na náladě rozhodně nepřidávala. Svlékl se do nočního úboru a lehl si do postele, která byla nezvykle chladná. Chtěl se zahřát, ale Kookie byl příliš daleko. Celý vynervovaný Tae nakonec usnul, zachumlaný do své peřiny, která se mu ale stejně nezdála dost teplá.
Mezitím se Jungkook, který byl celou tu dobu tiše otočený Taemu zády snažil co nejvíc utišit svůj pláč a konečně uklidnit svoje slzy, do kterých jako by se nahrnuly všechny ty špatné myšlenky a emoce, které za tu dobu, co byl do Taehyunga zamilovaný Kookie měl.
Takhle to už dál nejde... mihlo se jeho hlavou. Chci to už konečně skončit...
GUESS WHO'S IN A REAAAALLY GOOD MOOD TODAY!
...
..
.
NOT MEH...
BUT SOMEONE.....SOMEWHERE PROPABLY... .-.
dělám si prdel xD Tady nesu novou kapitolu TaeKooka k pozdnímu Mikuláši XDD jo, vím že je šok, že není až měsíc po té minulé, ale co vám řeknu...pár dní sem teď chcípala nemocí doma a bez internetu, tak sem měla čas na psaní a krom téhle mám předepsané ještě další dvě kapitoly XD takže se nemusíte bát že bych si po téhle kapitole udělala zas tak dlouhou přestávku xD
díky a...
TAEKOOK MEME MUTHAFUKA XDD
-Hemmy
YOU ARE READING
○DON'T LEAVE ME THIS WAY○ TaeKook FF
Fanfiction*** Co když se několikaleté přátelství Jungkooka a Taehyunga začne po čase pomalu rozpadat? Co když ani jeden nebude vědět jak to zarazit? Co když se prohlubeň mezi jejich světy začne víc a víc prohlubovat? A přitom za to bude moct n...