,,Ew...počkat..." řekl Jimin, když všichni společně seděli příštího rána u snídaně. ,,Chcete mi říct, že vy dva," ukázal na Seoka a Yoongiho ,,...a vy dva," ukázal na Kookieho s Taehyungem ,,...jste spolu?" Všichni se na něj tiše podívali.
,,Sklapni," zamumlal Yoongi zatímco se zakousl do svého toustu a zmáčkl Hoseokovu ruku pod stolem.
,,Em...ano," začervenal se mírně Jungkook a mile se podíval a Taeho, který mu úsměv opětoval. Měl neuvěřitelnou chuť mu dát polibek, ale věděl že nemohl.
,,No to je dost," chytil se Jimin za hlavu. ,,Tak aspoň já, Namjoon a Jin hyung se budeme honit za holkama mám pravdu?" zasmál se naplno a podíval se na své dva hyungy. Oba se nervózně rozesmáli a podívali se na sebe pohledem plným nervozity. Jimin se na ně chvíli nechápavě díval, než mu to došlo. ,,No to snad ne... To sou tady všichni teplí?!" Taehyung to už nevydržel a zplna hrdla se rozesmál.
,,A ty snad nejsi?" zeptal se ho Yoongi ironicky. Jimin rychle zatřásl hlavou.
,,Ne!" Všichni si prohodily krátké pohledy.
,,Ale budeš," zamumlal Yoongi.
,,Jednou na to přijde," zašeptal mu Hoseok do ucha a Yoongimu se na tváři objevil samolibý úšklebek.
,,Můžete toho nechat?!" začal se bránit Jimin, ale všechny tím akorát uvedl do smíchu. ,,Tohle snad není možný..." urazil se nakonec a bez slova odešel. Ostatní se za ním jen ohlédli protože jim bylo jasné, že za pár hodin už jim bude Jimin zase lízt na nervy jako vždy.
,,Neměl bych za ním jít?" zeptal se Jin trochu ustaraně, Namjoon ho však jen pohladil po zádech se slovy:
,,Nech ho být..."
Když to teď tak Yoongi pozoroval, uvědomil si, že se jim to ve skupině opravdu nějak zvrhlo. Mohli za to jejich nekontrolovatelné hormony, nebo to že měli zakázané mít přítelkyni? Přece se nemohli všichni narodit s tím, že jsou gayové... Suga by nad tím přemýšlel ještě hodnou chvíli, kdyby se vedle něj Hopie rychle nepostavil se slovy:
,,M...musím jít nahoru!" začal utíkat pryč a nechal ostatní se za ním jen nechápavě dívat. Yoongi ale věděl co za to mohlo. Jenom on si totiž mohl všimnout boule na jeho rozkroku, která řvala o pomoc víc než on sám minulé noci... A Yoongi se rozhodl mu jít pomoct. Poděkoval za snídani a odešel od stolu. Nakonec odešli i Jungkook s Taehyungem, kteří se rozhodli strávit den spolu a zůstali tam jen Namjoon s Jinem.
,,Je to zvláštní," zamumlal Jin. ,,Vždy jsem si myslel, že jenom my dva jsme..."
,,Já vím," přikývl Namjoon. ,,Byl to šok, když jsem zjistil, že je Jungkook zamilovaný do Taeho..."
,,Ještě že Taehyung jeho city opětuje. Neumím si představit co by Kookie prožíval, kdyby ne..." zahleděl se Jin smutně do stolu. Namjoon se na něj láskyplně podíval a chytil jeho ruku.
,,Vždy se tak moc staráš o ostatní... Co se chvíli starat o nás?" Jin mu opětoval úsměv a vtiskl mu polibek plný vášně. ,,Miluju tě."
,,Miluji tě..."
***
,,Tak kam půjdeme?" zeptal se Taehyung nadšeně.
,,Kam bys šel?" zeptal se líně Jungkook a vyvalil se na svoji postel, spojenou s tou Taeho. Tae ho rychle s širokým úsměvem na tváři obklíčil a pak si na něj sedl, zatímco si dal Jungkook ruce ležérně za hlavu.
,,Nevím, někam. Kamkoliv. S tebou klidně na konec světa!" Kookie se nad jeho slovy zasmál, i když sám věděl, jak moc ho hřejí u srdce.
,,Na konec světa? To zní zajímavě, ale nezapomínej, že za dva dny máme comeback. A pak koncerty, akce, podpisy a..." jeho ústa byla umlčena těmi Taehyungovými.
YOU ARE READING
○DON'T LEAVE ME THIS WAY○ TaeKook FF
Fanfic*** Co když se několikaleté přátelství Jungkooka a Taehyunga začne po čase pomalu rozpadat? Co když ani jeden nebude vědět jak to zarazit? Co když se prohlubeň mezi jejich světy začne víc a víc prohlubovat? A přitom za to bude moct n...