-6.kapitola-

959 100 28
                                    


Když se Taehyung ráno vzbudil, cítil se už o dost líp. Už neměl tak špatnou náladu, ani nebyl nervózní. Na druhou stranu ho začalo zajímat, co se předchozího dne stalo, že byl Jungkookie tak odtažitý. Otočil se na své posteli jeho směrem, ale Kook už v posteli neležel.

,,Kookie?" řekl Tae ranním rozespalým hlasem, ale nikdo mu neodpověděl. Jeho kamarád v pokoji nebyl. Taehyung pomalu vstal a nachystal se. V pokoji chyběl i Jungkookův kabát, boty a nějaké oblečení. Že by všichni někam šli a na Taehyunga zapomněli? To snad ne. Tae se rychle vydal na snídani, kde byl jenom Jin a Hoseok.

,,Kde jsou všichni?" Zeptal se Tae, když popřál dobré ráno. Jin se na něj podíval, přičemž polkl další sousto omelet.

,,Namjoon a Yoongi ještě spí a Jimin se někam vypařil s Kookiem..." S Kookiem? problesklo Taemu hlavou a zachvátil ho zvláštní pocit. Proč by šli někam beze mě? Sedl si na snídani, ale zjistil, že mu nějak není po chuti. Byl až příliš zvědavý co se děje a proč se to děje. Nakonec zůstal v celé jídelně jenom on a Hoseok.

,,Tak co? Jak to de mezi tebou a tvým one and only?" zasmál se Hobi a byl očividně velmi hrdý nad svou korejskou angličtinou.

,,One and only?" zopakoval po něm nechápavě Tae a snažil se přijít na to, co se tím snaží Hobi říct. Hoseok se na něj podíval jako na debila a pak řekl se zřejmou samozřejmostí v hlase:

,,No přece Jungkook..." Taehyung pořád nechápal. Proč by to měl být jeho one and on....

,,Ach tak!" ... ,,Bože ty seš debil, hyung," zasmál se trochu nervózně. Pořád nemohl z hlavy vypustit ten neklid nad tím, co se děje.

,,Ale notak Tae nehraj blbýho... Už i některým fanouškům to došlo."

,,Došlo co?" Tae už začínal být trochu nevrlý. Neměl příliš v lásce, když ho některý z hyungů příliš dráždil. Ostatně nikdo něco takového neměl rád. A ještě víc ho štvalo, když nerozuměl něčemu, co se zdálo být tak strašně očividné. Hoseok si povzdechl a pak téměř vykřikl:

,,No přece že ho miluješ! Že on tě miluje!"

,,Já že ho miluju?" řekl Tae a jeho mozek už byl v bodu absolutního mrazu. Už nedokázal pochytit, jaký měla tahle debata smysl, o čem to hyung mluvil, ani proč.

,,Ty ho snad nemiluješ?" zeptal se Hoseok naléhavě.

***

,,Ty ho miluješ?" zeptal se Jimin překvapeně Jungkooka. ,,Teda...bylo mi jasné, že to mezi vámi asi není jen tak, ale..." Jungkook nesouhlasně zakroutil hlavou.

,,Nic mezi námi není."

,,Ale..." chystal se Jim něco říct, ale Kookie ho předběhl.

,,Jimine on neví, že ho miluju. A i kdyby to věděl, všechno by se změnilo tak akorát k horšímu." Jimin se na něj nechápavě podíval.

,,Jak to můžeš vědět? Mluvil jsi někdy s Taem o něčem takovém? Protože jestli ne, tak..."

,,On mě nemiluje. A co já vím, tak to ani není..." Kook trochu znervózněl a jeho tvář, která měla dosud mírně červenou barvu se zbarvila ještě intenzivněji. ,,...není gay." Jimin, ačkoliv si uvědomoval, jak je situace vážná, se neubránil mírnému úsměvu.

,,Myslím, že bys mu to měl říct Kookie. Chápu, že se bojíš a je to pro tebe těžké, ale pokud to neuděláš, tak to bude jen horší a horší." Kook byl zticha. Beze slova sledoval šálek čaje před sebou. Až po chvíli ticha řekl:

○DON'T LEAVE ME THIS WAY○ TaeKook FFWhere stories live. Discover now