Part X.

1K 61 6
                                    

Další díl :) první part překonala 8 0 reads a dohromady máme přes 600 reads což je super. Chtěla bych vám hrozně poděkovat hlavně těm kteří u každého dají vote ale samozřejmě všem <3
Ale teď zpátky k příběhu <3

Z pohledu Demi


Ráno jsem se probudila a byla v jejím sevření. Užívala jsem si ten pocit, že jsem s ní a na nic jiného nemyslela. Koukla jsem na ní a usmála se. Rukou mi objímala pas a druhou měla schoulenou u obličeje. Byla tak hrozně cute a krásná.

Opatrně jsem seskočila z postele a mířila si to to koupelny. Opřela jsem se o umyvadlo a sama pro sebe jsem se usmívala. V hlavě se mi motalo tolik myšlenek. O ní. A o tom, co bude.
Vešla jsem do sprchy a začala si užívat teplé vody. Namočila si vlasy a nakonec nanesla šampon, který jsem zanedlouho smyla. Omotala jsem kolem sebe ručník a vyšla z koupelny. Vzala jsem si oblečení (média) a šla do kuchyně dolů.

Chtěla jsem Elis překvapit, mohla bych jí udělat snídani. Přemýšlela jsem nad snídaní a pak se rozhodla pro bílý jogurt s müsli a k tomu čerstvé ovoce. Mezitím co jsem "vařila" jsem se koukala na televizi. Dávali kriminálku, tak jako každé ráno.

Z pohledu Elis

Ráno jsem si všimla že tu Demi není. Vždycky když není se mnou, cítím se divně. Tak jako prázdně a v nebezpečí. Když je tu ona, když mě objímá, když se mě dotýká, když na mě mluví, když je v mé přítomnosti cítím se lépe. Jen díky ní. Zjistila jsem, že ona je moje všechno. Jediná osoba která mi zůstala. A snad i zůstane.

Pomalu jsem vstala z postele a dobelhala se do koupelny. Dneska máme jít spolu do kina. Sice ještě nevíme na co ale to se rozhodneme na místě.
Umyla jsem si obličej a pak si vyčistila zuby. Rozčesala jsem si své dlouhé, hnědé vlasy a dala je do drdolu. Oblékla jsem si tmavě modré tepláky a k tomu triko s potiskem.
Sešla jsem schody a uslyšela jak si Demi zpívá. Její hlas! Nejúžasnější a nejkrásnější věc na světě!. To ale určitě víte.
Byla v kuchyni, něco dělala u linky a přitom si zpívala a tancovala. Vnímala jsem každý její pohyb a užívala si naslouchání jejího dokonalého hlasu.

"Jsi prostě úžasná!" řekla jsem a ona se s vylekaným výrazem otočila ke mně. "Ty jo, já se lekla. To mi nedělej. Jo a není to pravda. Ty jsi úžasná, tisíckrát víc než já. Jsi prostě nejlepší" dokončila větu a vyplázla na mě jazyk. Došla jsem k ní a chytla ji silně za boky. Pohladila mi tvář, chytla mě za krkem a už mě chtěla políbit. Uhnula jsem ji pohledem a vyklouzla z jejího sevření. Šla jsem se kouknout co dělá.
"Co to jako mělo bejt?" "To máš za to provokování." vyplázla jsem na ní jazyk a vítězně se usmála. "Tak ty takhle jo?" přibližovala se ke mně a já si skousla ret. "Teď už mi neuhneš!" řekla a já svůj pohled přesměrovala na její rty. Zase jenom ona. Ona a já. Nikdo jiný. Žádní lidé. Prostě nic. Jen tenhle moment. Moment, který se nezapomíná.

Její rty se skoro dotýkaly těch mých a já se usmála. "Elis, asi tě miluju" když to dořekla, pustila jsem jí a koukla na ní s výrazem jako Really? Když mi to řekla, začala jsem se malinko třást, ale ne z toho že by mi byla zima. To slovo ve mě vyvolalo divné pocity. Pocity štěstí a lásky. Něco co jsem nikdy nezažila. Ale teď to prožívám.
S osobou, která mi před pár dny byla vzdálená a byla něco jako idol. Teď tu s ní stojím a ona mi řekne tohle.
Nedokážete si představit ten pocit.

I Love Her! -  Demi Lovato (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat