09

1.7K 273 10
                                    

IM NAHEE

Aku merenung telefon aku. Dah dua hari jungkook tak balas. Tiba-tiba rindu nak gaduh dengan dia. Haih.

Tak apalah kita fangirling macam biasa je huhu. Lagipun dah lama tak save gambar V. Mungkin ada gambar dia time MAMA haritu? Ehehehe.

Skrol punya skrol,tiba-tiba aku ternampak gambar Jungkook kena pimpin dengan manager dia. "Eh,waeyo??" Aku menekan tweet tersebut untuk mengetahui lebih lanjut.

"Kaki Jungkook cedera sebab tergantung haritu?? OMO!!" Aku tercekik air liur sebab aku ingatkan yang terapung tu oran lain! Eotokke?

Nak tanya dia ke? Dia kat hospital ke? Okay, Nahee. Mohon bertenang! Aku menekan butang direct mentions.



iocat: jungkook???

igotgoldenjams is typing...

igotgoldenjams: hey nahee

iocat: YAH
iocat: Kenapa tak cakap kaki awak sakit??!!

igotgoldenjams: macamlah awak kisah hmph
igotgoldenjams: awak kan kisah pasal taehyung je.

iocat: janganla jadi perempuan haish
iocat: but still saya sayang semua members okay?
iocat: awak kat mana ni?

igotgoldenjams: dalam hati awak
igotgoldenjams: CIACIACIA
igotgoldenjams: takdelah saya dh okay,

iocat: haih... Jaga diri elok-elok...

igotgoldenjams: awak kerja kat mana



HAAA dia tanya lagi!!



igotgoldenjams: saya nak jumpa

iocat: eii buat apa
iocat: tak payah tak payah
iocat: saya taknak nanti benda buruk jadi

igotgoldenjams: awak ni,betul-betul lain daripada fans lain kan

iocat: mestilah
iocat: saya kan limited edition ahaha

igotgoldenjams: hm... Okaylah ttyl

iocat: take care!!




Fuh,lega. Aku mengerling ke arah jam tangan Ice aku. Masa rehat hampir tamat. Aku masuk semula ke dalam cafe.

"Hoi, Nahee." Jaemin menyiku aku. Aku memandangnya sambil mengangkat kening. Dia menghulurkan aku beberapa helai not kertas. "Nah buat tambang duit minyak. Pergi hantar kat dorm bangtan kau tu,"

"WHAT??!" Aku separuh menjerit. Beberapa orang pekerja yang lain memandang kami. Jaemin menyinsing lengan bajunya lalu bercekak pinggang.

Ah, sudah...

direct mentionWhere stories live. Discover now