21

1.4K 178 3
                                    


J U N G K O O K

Nahee dan Jeongha gelak terbahak-bahak sejak dari tadi sampai sekarang. Aku memandang Taehyung yang sedang menutup muka.

"Er, dah la tu" aku menjeling Nahee. Dia berhenti ketawa dan memandang aku.

"Taknak!! " dia sambung gelaknya. Ei! Nak je aku gigit!

"Dah la, Nahee. Aduh. Kelakar" Jeongha mengelap air matanya. Lalu menyiku Nahee beberapa kali.

Taehyung tersenyum lalu mengenyit mata pada aku. Aku mengangkat kening tanda aku tidak faham. Dia mengangkat-angkat keningnya lagi.

"Sakit kening ke?" Jeongha menyoal lalu ketawa lagi. Aku memandang Nahee dengan dahi berkerut. Kebetulan dia juga sama.

"HAHAHAHA" kami ketawa serentak. "Tayah tiru aku gelak! " serentak lagi- "erk"

"Ehem, ok. So, straight to the point kami datang nak telefon Jungkook balik" Taehyung menerangkan. Mereka berdua mengangguk.

"Nak minum dulu? " aku dan Taehyung menolak lembut pelawaan Jeongha. Nahee menyerahkan semula telefon aku dan aku berbuat yang sama.

Mata kami memandang satu sama lain apabila jari kamu tersentuh sama lain. Segera aku menoleh tempat lain dan menggeleng.

Taehyung berdehem di sebelah dan mula bangun. Dia melihat jam tangan Gucci nya. "Dah lambat ni. Nanti kena bangun awal dan bersiap untuk consert lusa. Kami gerak dulu. Terima kasih! " dia menunduk hormat.

Jeongha dan Nahee bangun dan tunduk hormat juga. Aku bangun kemudian dan berjalan ke arah Nahee. Dia hanya memandang lantai, tidak pada aku.

"Will you come this Saturday? " dia akhirnya mengangkat muka memandang aku.

"Sorry, I can't. Tapi Jeongha datang kut... " dia memandang Jeongha.

"Ha? Ohhhh yes! MESTILAH AHAHAHA" dia mula berfangirling. Taehyung hanya tersengih.

"Hmm. Okay. Kamsahanida!! " aku menunduk hormat dan mengikut Taehyung ke luar apartment mereka. Nahee menghantar kami ke lift.

"Take care , good luck! " dia melambai sebelum pintu lif tertutup. Dan kalau aku tak salah, aku nampak flashlight tadi. Atau mungkin tu lampu rosak je. Mungkin.

XxXxXxXxXxXxX

Short update sebab author tak boleh tidur XD


Bye!! Selamat bersahur, berpuasa, berbuka puasa, bertarawikh!! Ahahahaha jangan ponteng puasa ok anak2 jalja

direct mentionWhere stories live. Discover now