A tím to začíná.....

1.1K 32 1
                                    

  Harry, Hermiona a Ron jsou už v 5.ročníku bradavic. Jsou už velicí a mají plno zkušeností. Jednou když jdou Harry, Hermiona a Ron do Velké síně cestou narazí na Draca a jeho partu. "Heleme se koho tu po dlouhé době potkáváme. Dlouho jsme se neviděli!,, Prohlásil z úšklebkem na tváři Draco. "Kéž by to tak bylo navždy." řekl Ron. "Ptal jsem se tě na něco Weasley?" Vyjel po něm Draco. Ron ztichl. Pak se podíval na Hermionu. Ta jen odvrátila hlavu stranou. Draco se zasmál a pak odběhl do síně. Tam se pak všichni usadili a vyslechli si proslov ředitele. Potom se z nadšením mohli pustit do jídla. Stoly byly prostřené od jednoho rohu ke druhému a jídla tam měli všelijaké takže se nemohlo stát ,že by někdo hladověl. Když se tak cpali až k prasknutí najednou se Draco podíval na Hermionu která seděla ve druhé řadě za stolemmvyhrazený pro Nebelvírskou kolej. Hermiona si ho všimla a taky se na něho podívala. Nepatrně se pousmála a odklonila oči stranou. Draco se na ni taky usmíval. Hermioně to přišlo zvláštní. Draco se choval divně už né jak dřív. Něco se v něm změnilo. Jejich pohledů si ale za krátkou chvíli všiml Ron a otočil se tím směrem kam se Hermiona dívala. Když si toho Hermiona všimla sklonila hlavu nad talíř a dělala jako že se nic nestalo. Ron se na ni zaraženě podíval. ,,Co je?" Podivila se. ,,Proč ses na něho dívala?" Ptal se podezdřele Ron. ,,Nedívala jsem se na něho!" Odmlouvala Hermiona. "Ale ano dívala. Dívala ses ke Zmiozelům.,, Řekl Ron. ,,Ne! Já se tam nedívala to se ti možná jen zdálo, protože jsem se dívala na tebe!" Okecávala to Hermiona. Pak se zvedla a odešla zpět na kolej. Harry a Ron pak jen nechápavě pokrčily rameny. 

Další den ráno byli Harry a spol. na venkovní chodbě si trochu pročistit hlavy. Ron s Harrym se tam nerušeně bavili zatím co Hermiona seděla o podál na malé kamenné zdi opřená o sloup a četla si tam. Nedaleko od ní byl velký strom v jejichž koruně seděl Malfoy a nenápadně ji tam pozoroval . Ona o tom neměla ani tušení. Najednou Draco udělal prudký pohyb a ze stromu se zesypalo pár listí. Toho si Hermiona všimla a podívala se nahoru do koruny stromu. Draco se modlil aby ho nezpatřila. Naštěstí ale Draco byl dost hluboko v koruně kde byl stín takže neměla šanci ho zahlédnout. Draco si oddychl. Najednou ale chodbou prošel Snape a Draco znervozněl. Věděl totiž, že ho Snape hledá ale on se nemohl jen tak ukázat. Všem by pak došlo, že špehoval Hermionu. Najednou se tam oběvila ředitelka Nebelvírské koleje a požádala všechny žáky aby se odebrali na kolej. Všichni z tama poklidně odcházeli až na Draka. Ten věděl, že musí na stromě zůstat do té doby dokáď už venku nikdo nebude. To naštěstí netrvalo dlouho. Když měl Draco namířeno na Zmiozelskou kolej po cestě potkal Hermionu. Ta ale dělala jako že tam není. ,,Hej! Co to děláš?" Zastavil ji Draco. ,,Jen tudma procházím." Odpověděla Hermiona. Oba se sobě dlouze zadívali do očí a pak Hermiona ucukla a vydala se cestou do Nebelvíru. Draco se za ní ještě otočil a usmíval se. Nejspíš byl rád, že ji potkal. 

DRAMIONE [ Harry Potter FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat