Famfrpál

561 23 3
                                    


Byl další slunečný den a Harry se na hřišti připravoval a trénoval na famfrpál. Společně s ním tam byl i Draco. ,,Těšíš se až ti to nandám Pottere?" Zasmál se zlomyslně Draco. ,,Tím bych si nebyl tak jistý!" Zamračil se na něho Harry. Draco ho ale neposlouchal a hleděl si svého. ,,Ach Drako...Pořád stejný!" Pomyslel si Harry. Mezi tím byli Ron a Hermiona v Příčné ulici a jen tak se tam procházeli. Chtěli si zkrátit to dlouhé čekání na zápas. ,,Doufám že to prodnešek vyhrajie Nebelvír!" Říkal si Ron. ,,No jasně že to vyhraje Nebelvír!" Zasmála se Hermiona a Ron se zasmál s ní. Samozřejmě že to ale Hermiona nemyslela vážně. V duchu totiž potají fandila Zmiozelu. Když se Ron s Hermionou vraceli z příčné ulice zápas už se pomalu zahajoval. Ron a Hermiona rychle spěchali na tribuny aby ještě někde chytli volná místa. Když se Hermiona konečně usadila rozhlížela se po celém hřišti. Hledala Draka. Drako ji spatřila zamával na ni. Hermiona se usmála. Draco byl rád že se došla podívat. Ale neměl čas se na ni pořád koukat, musel se věnovat hře. Netrvalo dlouho a už to bylo 7:6. Zmiozel vyhrával. A i když všichni z Nebelvíru byli zklamaní že prohrají, jediný kdo se malinko pousmál byla Hermiona. Pak ale Harry odpálil míč který letěl přímo skrz tyčí z otvorem a tak vyrovnali. Bylo to docela napínavé. Najednou ale míč proletěl zase skrz otvor a bylo to 7:8. A Herry stačil chytit zlatonku. Všichni z Nebelvíru se radovali a jásali na celý stadion ale Hermiona byla trochu zklamaná. Když se celý stadion vyprázdnil a všichni šly do školy Hermiona se nenápadně vyplížila z davu a šla za Dracem. Ten z toho taky moc velkou radost neměl. Jak by taky mohl ,vždyď nesnáší prohry a kor ještě z Nebelvírem. Za nedloho k němu doběhla Hermiona celá udýchaná. "Nic si z toho nedělej Draco. Příští zápas určitě vyhraješ!" Usmála se Hermiona. Dracovi ale do smíchu nebylo. Hermiona šla celou cestu s ním až do Bradavic. Cestou je ale přistihli Crabb a Goyl. "Co tady děláš s tou mudlovskou šmejdkou?" Divili se oba. Draco se zarazil a ztuhl na místě nevěděl co má říct. "Jen jsem ho doprpvodila. No....teď už pujdu k ostatním." Vykoktávala se Hermiona a pak co nejrychleji utíkala k Nebelvíru.

Na stadionu už je všichni slavnostně vítali a jásali radostí. "Harry byl jsi úžasný !! Teď jsme první v tabulce!" "A Zmiozel poslední!" Říkala si v duchu Hermiona...

DRAMIONE [ Harry Potter FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat