Další den nebyl jako každý jiný. Bylo neobvykle šero a mraky měli šedou barvu. Jako kdyby se chystala bouřka. Tohle ale bylo něco mnohem horšího. Byl to důkaz že se temný pán probudil. Najednou se z temných mraků vynořili tři černé pruhy, které se pohybovali ohromnou rychlostí a zamířili si to městem přímo k bradavicím. Byli jedni z Voldemortových lidí známí pod názvem smrtijedi. Draco a Hermiona seděli na skále s výhledem na Hagridovu hájenku. Najednou si Hermiona všimla podezřele tmavých mraků. ,,Co se to děje?" Divila se. Najednou se na obloze objevili podivně vypadající mraky ve tvaru lebky ze které se plazí had. Draco se nepatrně zachvěl. Věděl že se pán zla probudil. Nad bradavicami se začalo zatahovat a foukal silný, chladný vítr. Hermiona se přitulila k Dracovi protože jí byla zima. ,,Pojď! Půjdeme." Řekl Draco a oba se rychle spěchali schovat do školy. Vítr ještě zesílil a venku létaly kusy trávy a všelijakého bordelu, který vítr s sebou vzal. Když se všichni dostali do školy brány se zavřely a zapečetili několika zámky. Nikdo nesměl dovnitř ani ven. Hermiona a Draco spěchali do komnaty nejvyšší potřeby. Voldemort byl teď v plné síle a připraven zaútočit. Brumbál už byl po smrti a profesoři po něho nebyli hrozbou. Pro smrtijedy nebyl problém se dostat do školy. Hledali tam jediné. Harryho Pottera. Studenti a zbytek profesorů se je snažili zastavit ale marně. Smrtijedi byli v převaze. A mezi nimi i Lucius, který hledal Draca. Jenže Draco a Hermiona byli ukryti v komnatě nejvyšší potřeby. ,,Je to tady! Válka začala!" Prohlásil Draco. ,,Neboj tady nás nenajdou!" Uklidňoval Hermionu která se pevně tiskla k jeho hrudi a ani nedýchala. Největší obavy měla z Belatrix, která svým objetem ráda způsobovala nesnesitelnou bolest. ,,A co když nás tu přeci jen najdou?" Skučela Hermiona. ,,Nenajdou!" Uklidňoval ji Draco. Věděl ale že se tu nemůžou ukrývat navěky. Smrtijedi si pomalu začali brát školu pod svou nadvládu. Nastal jejich čas. Po té co vtrhly do školy začali to tam vše ničit a pustošit. Kusy dřeva, roztříštěné sklo, kousky rozbitého porcelánu. Nic nezůstalo pohromadě. Žáci a učitelé se s tím snažili něco udělat ale bylo příliš pozdě. Za pár hodin byla škola k nepoznání. A nikdo s tím nemohl nic udělat. Pán zla byl příliš silný na to aby se mu ostatní mohli postavit. Jediný kdo ho mohl zastavit byl Harry Potter.
Ten ale nebyl nikde k nalezení. Voldemort přikázal smrtijedům aby ho našli.....živého. Ale oni ať hledali kde hledali nikde po něm ani památky. Voldemort už se pomalu začínal smiřovat s tím že je mrtví. ,,Našli jsme ho! Našli jsme ho!" Ozval se z nenadání něčí hlas. Byl to hlas jednoho ze smrtijedů. Voldemort se otočil. Nikdo nechtěl uvěřit vlastním uším. ,,Pane Harry Potter je-je mrtví." Prohlásil služebník. ,,Neuvěřím ti dokud ho neuvidím na vlastní oči." Řekl Voldemort a smrtijedi ho zavedli tam kde tělo našli. Po pár minutách došli všichni na místo kde našli tělo. Pod sutinami a hromadou balvanů leželo bezvládné tělo Harryho Pottera. Belatrix požádal Narcissu aby ověřila jestli je skutečně mrtví. Narcissa se k němu naklonila a cítila jeho dech. ,,Buď v klidu a nehýbej se. Draco ti pomůže!" Zašeptala mu do ucha. Pak se zvedla a podívala se směrem k Voldemortovi. ,,Je mrtví!" Prohlásila. Uplynulo několik minut a Voldemort se svou družinou pořád nikde. Všichni napjatě stáli na zaprášené zemi a očekávali příchod smrtijedů i s Harrym. Oni ale pořád nikde. Najednou se z mlhy vynořil Voldemort a jeho armáda. A za nimi Hagrid, který nesl Harryho v náručí. ,,Harry Potter je mrtví!" Prohlásil slavnostně. ,,Néééé!" Zakřičela žalostně Ginny a rozběhla se k němu ale otec ji zadržel protože věděl že by ji zabil. ,,Hloupá holko, Harry Potter je mrtví!" Zdůraznil Voldemort. A všichni smrtijedi se začali posměšně smát. Ostatním ale do smíchu moc nebylo. ,,Draco...!" Zavolal na něho Lucius a pobízel ho aby šel za ním. ,,Draco....pojď!" Řekla mu tiše matka. Draco chytil Hermionu za ruku a smutně zakýval hlavou. Dal jim tím jasně na jevo, že Hermionu neopustí. Lucius zuřil. Měl takovou zlost, že ze sebe nedokázal vydat ani hlásku. Zrovna se na Draca chystal vrhnout blesk ale než stačil napřáhnout hůlku, Draco vytáhl skrytý Nebelvírův meč a v tu chvíli se Harry probral. Všichni se zarazili a upřeli své zraky na Harryho, který právě ožil. Popadl svou hůlku a vyslal blesk na obrovskou krajtu, která byla jedním z Voldemortových viteálů. Hada ale nezabil. Všem z bradavic se zvedla nálada a taky naděje, že zlo porazí. Voldemort to ale tak nenechal a pokoušel se ho zabít. Draco a Hermiona se obrátili a utíkali se schovat do hradu. Krajta je ale zpozorovala a vydala se za nimi. V tu chvíli se strhla velkolepá bitva o bradavický hrad. Kouzelníkům přišli na pomoc i trolové, draci a různé zvířata ze Zapovězeného lesa aby bojovali za to co jim právem náleží. Každý tu za něco bojoval. Harry se dlouho snažil Voldemortovi utéct ale bylo to zbytečné. Voldemort byl nucen zničit ho jednou pro vždy. Všude, kam jste se jen podívali zuřil nějaký ten souboj. Celý hrad byl v momentě v plamenech a kolem létaly jiskry. Do vzduchu se vznášeli tisíce tun prachu a plynu, které zakryli slunce a vše pokrýval prach. Všude bylo temno a vrstva prachu a plynu byla tak silná, že tama neprosvítal ani paprsek slunce.
ČTEŠ
DRAMIONE [ Harry Potter FF]
FanfictionOna...je z mudlovské rodiny.... On.....je čistokrevný kouzelník.... A přesto je k sobě něco přitahuje..... Hermiona a její přátelé jsou v 5.ročníku na škole v Bradavicích. a tehdy to nejen pro ni začne být zajímavé. Cítí totiž, že už nic není...