Nic nezůstane navždy utajeno

303 16 0
                                    


  Když konečně zastavili na konečném nástupišti Lucius hledal svého syna. Když ale vystoupil hrnulo se za ním spoustu lidí a tak nemohl nic vidět. "Uhněte! No tak běžte z cesty!" Řval a protláčel se mezi vystupující davy lidí. Najednou uviděl u vlaku stát Draca s Hermionou. Netvářil se vůbec nadšeně. Když viděl jak Draco mluví s mudlovskou šmejdkou popadla ho zlost a chuť zabíjet. Když se s ní loučil a Hermiona odcházela do cesty mu vstoupil otec. "Ahoj tati!" Usmál se Draco Jeho otec ale moc veselou náladu neměl. "Máš průšvih hochu!" Řekl rázně a vedl ho k matce, která už na něho netrpělivě čekala. Draco dostal strach. Věděl že to nezůstane beztrestně a za to co udělal bude miluset pikat. Hermiona se ještě naposledy otočila tam kde s Drackem před chvílí stála ale Draco už tam nebyl. 

Když všichni odešli a na nástupišti už nikdo nebyl, Draco.se nervózně podíval na otce. Ten se na něho otočil a nečekaně ho přitiskl ke zdi. "Luciusi co to děláš? Okamžitě ho pusť!" Vyděsila se Narcissa. "Musí zaplatit za to co provedl!" Řekl nemilosrdně Lucius a mířil hůlku proti němu. Draco se klepal strachy. "Ale náš syn přece nic neprovedl!" Bránila ho Narcisa. "Že né? Během pobytu se sblížil s mudlovskou šmejdkou." Vysvětloval Lucius. Narcissa se málem zesypala. "Synku jak si mohl?" Zakřičela na něj. Draco neodpovídal a jen odklonil hlavu stranou. "Měli bychom tě zabít a jestli ne my tak to udělá Pán zla." Řekl nemilostdně Lucius a hůlku mu zarážel do krku. Pro Draca to bylo nesnesitelné. "Né! Luciusi prosím. Bude za to pikat ale né smrtí." Křičela po něm Narcissa. Lucius byl nucen svou hůlku sklopit. Draco si oddychl ale srdce mu tlouklo jako o život. "Víš co? Nezabiju tě! Ale zavedeme tě k pánovy zla a ten rozhodne o tvém trestu." Zasmál se Lucius a pK spolu s Drackem a Narcisou odešli. Béhem několika týdnů kdy od sebe byli Hermiona a Draco odločeni se mu Hermiona pokoušela dovolat ale marně. Hermiona se cítila sama a opuštěná. "Co když na mě zapoměl?" Napadlo ji. Byla nešťastná. V Bradavicích si toho vytrpěla hodně a teď ještě tohle. Při tom ale musela být hodně opatrná aby se neprozradili.  

DRAMIONE [ Harry Potter FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat