Válka už trvala několik hodin a všichni byli téměř na pokraji sil. Harry a Voldemort mezi sebou válčili bez ustání. Ani jeden z nich neměl v úmyslu to vzdát. Válka už skoro byla u konce a všichni byli vyčerpaní. Neměli sílu dát se do války. Jediní kdo proti sobě bez ustání bojovali byli Harry a Voldemort. Draco s Hermionou se stále snažili utéct krvežíznivé krajtě ale ta jim byla furt v patách a nezpustila je z očí. Hermiona a Draco byli vyčerpaní a nemohli už dál unikat. Seběhli po schodech dolů, lehli si na hromadu trosek a Draco si přitiskl Hermionu víc k tělu aby ji alespoň trochu chránil. Věděl, že tohle jsou poslední chvíle, které s Hermionou prožívá. A když už krajta chystala své tesáky aby se do nich zakousla, objevil se tam Ron s mečem a sťal Krajtě hlavu. Ta se rozplinula v černý oblak prachu který stoupal vzhůru na oblohu. Hermiona se stále tiskla k Dracové hrudi a třásla se strachy. Draco byl taky hodně vyděšený. Souboj už se pomalu chílil ke konci. Bradavičtí začínali mít pomalu ale jistě převahu. Harry a Voldemort proti sobě vyslali dva odlišné paprsky a začala rozhodující bitva která může vše změnit.
Draco a Hermiona celou situaci pozorovali z trosek hradu. Voldemort se svou hůlkou začínal mít převahu. Harry byl moc slabí. Draco s Hermionou jen sklamaně přihlíželi ale Draco se na to déle dívat nevydržel. Možná to pro něho bylo šílené a dost riskantní ale nemohl jen tak přihlížet jak prohrávali. Najednou se vydal zpáteční cestou z hradu. ,,Co to děláš?" Zastavila ho vyděšeně Hermiona. ,,Mám snad Pottera nechat umřít?" Otočil se na ni Malfoy. ,,Já tě nechci ztratit!" Říkala nešťastně Hermiona a pořád ho držela za ruce. ,,Když mu nepomůžu, tak příjdeme o bradavice než nastane rozbřesk." Vysvětloval Draco. Myslel to dobře. Draco nebyl jeden ze smrtijedů. Chtěl pomoci Harrymu. I když to byli dlouho dobu nepřátelé, cítil že mu musí pomoci. Draco Hermionu políbil a pak se rozběhl směrem k Harrymu. Hermiona se na něho dívala z hradní věže a modlila se aby oba byli v pořádku. Netrvalo dlouho a zachvíli, když už se zdálo ze že Voldemort zvítězí, přiběhl Draco a postavil se před Harryho aby ho ušetřil sil. Harry se nestačil divit. Do žil se mu vlila nová naděje a síla a spolu s Dracem spojili síli a bojiovali proti Pánu zla. V tu chvíli nemyslel na to že to byl kdysi jeho nepřítel a že se nesnášeli jako oheň a voda.
V tu chvíli myslel jen na jediné: Skoncovat s Voldemortem nadobro. A díky velké síle, odhodlanosti, spolupráci a vytrvalosti se jim to podařilo. Harry zbavil Voldemorta jeho hůlky, která v tu chvíli patřila jemu. Pak už jen viděli jak se Voldemort pomalu rozpadá na kousky které se vznesly vzhůru. Harry a Draco se podívali na oblohu. Zatmění ustávalo a začalo se pomalu rozednívat. Draco a Harry se na sebe podívali a věděli že už je po všem. Už mezi nimi nepanoval tak nenávistný vztah jako dřív. Válka sice skončila ale zanechala po sobě spoustu škod a obětí. Ti zbylí z bradavic co přežili se pomalu vzpamatovávali z katastrofy která je postihla. Škola se z toho už ale nikdy nevzpamatuje. Prach a čero se stále ještě drželi u země. Hemiona unavená a vyčerpaná seděla na bojišti a čekala na Draca. Ale ten stále nikde. Přestala doufat že je ještě na živu. Najednou ale v mlze zpatřila tmavý obrys postavy. ,,Draco?" Zašeptala v naději že je ještě na živu. Najednou se z mlhy vynořil Draco a Hermiona nevěřila vlastním očím. Neváhala a se slzami v očích mu skočila okolo krku. Draco samou radostí taky brečel. ,,Jsi tady!" Zašeptala Hermiona. Najednou se za nima objevili Harry s Ronem. Hemiona si jich všimla a otočila se na ně. Radostí objala své kamarády. A Dracovi se objevil úsměv na tváři.
Po válce se všichni čtyřé sešli na zničeném mostě a prohlíželi si zpustošenou krajinu která byla k nepoznání. Harry měl stále v ruce bezovou hůlku. ,,Tak co s ní uděláme!" Zeptal se Ron. ,,My?" Divila se Hermiona. ,,Je to bezová hůlka! Nejmocnější ze všech. S ní by jsme byli neporazitelní!" Usmíval se Ron. Harry s ní měl ale jiné úmysly. Rozlomil ji na několik částí a zahodil je do dálky. Hermiona a spol. na něj hleděli jako spadlý z višně. ,,Ty ses zbláznil! " Vykřikl na něho Ron. ,,Na co moc když mám přátele na které se můžu vždy obrátit!" Usmál se Harry a podíval se i na Draca. ,,Máš pravdu. Přátelé jsou důležitější než moc a síla!" Prohlásil Draco. Možná že válka byla přece jen k něčemu dobrá, protože pomohla vrátit zpět přátelství Hermiony, Haryho a Rona a možná si ještě přiberou do party nového člena Draca. Konečně pochopili, že Draco vlastně není takový jak se zdál celé ty roky být. Byla škoda že to Harry a Ron pochopili tak pozdě. Mohlo to být pro všechny o něco jednoduší. No...ale dopadlo to tak jak to dopadlo a s tím už nikdo nic nenadělal....
Naše trojka...teda vlastně už čtverka si nebyla sto procentně jistá co je v životě ještě čeká. Ale jednou věcí si byli jistí naprosto: Sem už se vracet nebudou....
ČTEŠ
DRAMIONE [ Harry Potter FF]
FanfictionOna...je z mudlovské rodiny.... On.....je čistokrevný kouzelník.... A přesto je k sobě něco přitahuje..... Hermiona a její přátelé jsou v 5.ročníku na škole v Bradavicích. a tehdy to nejen pro ni začne být zajímavé. Cítí totiž, že už nic není...