Za Zakázanou lásku se platí

317 20 0
                                    


Když všem studentům skončily prázdniny všichni se s nadšením sešli zase na nástupišti devět a třičtvrtě. Všichni si prázdniny užili teda až na Draca, který teď byl vystrašenější a pozornější než kdy dřív. Když ho Hermiona spatřila radostně se rozběhla k němu ve snaze ho obejmout. Ale Draco se jí náhle stratil v davu. Hermiona se zastavila a dívala se na všechny strany ale Draco nikde. Ten už byl ve vlaku. Když Hermiona a její přátelé nastupovali do vlaku, Hermiona se podívala na pravou stranu vlaku protože v jednom kupé byli podezdřele zatažené okna. Když se podívala směrem ke dveřím uvidí u nich stát Draca. Hermiona se divila proč tam stojí a proč jsou všechny okna zatáhlé ale neměla čas se ho na nic vyptávat. Když se naše trojka konečně usadila v kupéčku, Hermiona si sedla k oknu a po celou dobu se na ně nepodívala. ,,Je ti něco?" Zeptal se jí starostlivě Ron. Hermiona se zarazila a nebyla schopná ze sebe vydat ani hlásku. Byla překvapená že na ni Ron promluvil. Myslela si totiž, že po tom plese už s ní kluci nebudou chtít promluvit. ,,Jsi naštvaná že nemůžeš být s Drackem že?" Usmál se Harry. ,,Nechci se o tom bavit!" Odvrátila hlavu Hermiona. Kluci mlčeli jako ryby. Nechtěli ji naštvat.

Netrvalo dlouho a za chvíli už byli opět v bradavicích. Jsem se naše trojka vracela vždy nejratši. Tohle byl jejich domov. Jednou když šel Harry po chodbě, z nenadání uslyšel známé hlasy. Byl zvědavý a tak se skryl za stěnu a poslouchal. Mluvil tam Lucius s Drackem. ,,Otče tohle po mě nechtěj! To neudělám!" Odporoval hoch. Lucius ho silou přimáčkl ke zdi aby trpěl. ,,Tak poslouchej: Jestli to neuděláš Pán zla tě zabije rozumíš? A nesnaž se ji někam ukrýt poznám to!" Varoval ho otec a pak ho nechal jít. Dracovi se ulevilo a těžce oddychoval. Nemohl uvěřit vlastním uším. Nemohl ji zabít. Najednou Harry udělal prudký pohyb a shodil lampu, která svítila na stole nedle něj. Draco se lekl a pro jistotu vytáhl hůlku. ,,Kdo tam je?" Křičel ustrašeným hlasem. Harry se snažil být potichu jako myška. Najednou ho ale Draco zahlédl a poslal na něj výbušné kouzlo. Harry pochopil, že ho našel a tak proti němu taky začal používat útočná kouzla. ,,Co tady děláš Pottere?" Zakřičel Malfoy. ,,Spíš by mě zajímalo co tady děláš ty!" Odpověděl Harry. ,,Do toho ti nic není!" Zakřičel znovu draco a snažil se ho přinutit bojovat. ,,Proč to děláš Draco?" Zeptal se Harry. Snažil se s ním jednat po dobrém. draco si ale nedal říct a byl ochoten Pottera zničit aby se nic neprozradilo. Harry se ukryl za zeď a popadal dech. ,,No tak Draco! Už nic tajit nemusíš všichni to vědí." Usmál se Harry. Dracovi ale do smíchu moc nebylo a pořád čekal s nastraženou hůlkou kdy se Harry ukáže. Ale on nikde. Nakonec to Harry vzdal a utekl zpátky na kolej. Draco ho zahlédl jak zbaběle utíká ale už neměl sílu ho dohonit a zabít. Pak se sklonil k umyvadlu a díval se na svůj odtaz v zrcadle. Třepaly se mu ruce a chvělo se mu celé tělo. ,,Draco ty přeci nejsi zrůda. Jestli si nedokázal zabít Harryho, nezabiješ ani Hermionu." Říkal si pro sebe. Pak si ale vzpomněl co mu říkal otec a srdce se mu zaplavilo nenávistí.

  Mezitím Harry celý udýchaný a vyděšený doběhl zpátky na kolej a ještě popadal dech. Kamarádi ho uslyšeli a tak za ním hned přiběhli. ,,Harry co se stalo?" Ptal se vyděšeně Ron. ,,Na chodbě jsem slyšel Luciuse jak mluví s Drackem." Vydechl Harry. ,,A o čem tam mluvili? Slyšel si je?" Ptala se ustrašeně Hermiona. ,,Lucius to zjistil! Chystá se tě zabít." Otočil se na ni Harry. Hermiona se vyděsila a utíkala z pokoje. Kluci se ji snažili zastavit ale marně. Hermiona běžela přímo za Dracem. Po chvilce už stála na chodbě a naproti ní Draco. Byl k ní otočený zády a díval se na tmavou noční oblohu. Stejně černou jako byla jeho duše. ,,Draco?" Zašeptala Hermiona. Draco se vyděšeně otočil a namířil proti ní hůlku. ,,Co to děláš?" Zeptala se vyděšeně Hermiona. ,,Nech mě hádat. Poslali tě přátelé že?" Řekl ustrašeně. Hermiona se k němu pokoušela přiblížit. ,,Už ani krok nebo tě zabiju!" Vyhrkl Draco. Hermiona se zarazila. ,,Draco co to děláš?" Podivila se. ,,Nikdy by mě nenapadlo že to udělám ale nemám na vybranou!" Zakřičel Draco. ,,Chceš mě zabít?" Řekla klidným hlasem Hermiona. Draco na ni namířil hůlku a ruka se mu třásla jako osyka. ,,Nezabiješ mě!" Řekla odvážně Hermiona a udělala krok vpřed. ,,Zabiju tě jestli uděláš ještě jeden krok." Varoval ji Draco a oči měl plné slz. ,,Ty přeci nejsi žádný vrah." Řekla klidným hlasem. ,,Jak víš co jsem?" Zeptal se Draco. ,,Ty se možná chováš nadřazeně a povýšeně ale jen proto že tě k tomu dohnal otec. Já vím jaký si doopravdy a už nikdy takový být nemusíš." Říkala mu kildně Hermiona. ,,Ty to nechápeš! Musím to udělat jinak on zabije mě!" Vyhrkl Draco a slzy mu stékaly po tváři jako vodopády. Hermiona už držela slzy na krajíčku a netrvalo dlouho než stekly dolů. ,,Tak dělej zabí mě! Dělej!" Křičela na něj zoufale. Ale ať Draco dělal co dělal nedokázal to. Pomalu skláněl svou hůlku a Hermiona k němu pomalu přicházela. ,,Ty nejsi padouch Draco. Já to vím. Celé ty roky si mi dělal ze školních let peklo ale jen proto že tě k tomu dohnal otec." Zašeptala Hermiona. Oba se sobě dívali do očí a Draco ji pak objal. Obum se velmi ulevilo ale neměli zdaleka vyhráno. ,,Hermiono já tě možná nezabil ale pán zla to udělá a nebude s námi mít slitování." ,,Jestli mám zemřít, chci zemřít s tebou!" Řekla tiše Hermiona. Dracovy se do očí nahrnuly slzy a radostí ji objal. Hermiona zavřela oči. Byli tak rádi že jsou spolu, že si ani nevšimli, že je skryti pozorují Harry s Ronem. ,,Hermiona měla pravdu! Draco není takový jak jsme si mysleli." Zašeptal Harry.  

DRAMIONE [ Harry Potter FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat