Odpoledne byla Nebelvírská trojka v knihovně. Chtěli se něco přiučit. Vždyť učení není na škodu. Hermiona možná dělala jakože si čte ale přesto v duchu myslela na Draca. Říkala si kdy ho zase potká. Povídalo se s ním tak báječně. Z nenadání najednou do knihovny vtrhl Draco i se svou partou. Hermiona zaklapla knihu a nenápadně ho sledovala. Draco jen urychleně prošel kolem ní. Když našel knihu kterou hledal, otočil se a šel zase zpátky. Hermiona se na něho otočila. Ale pak se dívala zase do knížky. "Co tu Malfoy chtěl? Vždyť nikdy nechodí do knihovny, natož aby četl nějakou knihu." Divil se Ron. Harry jen pokroutil ramenama. "Půjdeme už! Jdeš taky Hermiono?" Zeptal se Ron. Chystali se odejít. "Ne. Ještě tu chvíli budu." Oznámila. "Hermiona: Pořát si hledí učení."Říkal si Ron když odcházeli. Po nějaké hodině a půl se v knihovně zase objevil Draco.Šel zanést knížku kterou si pujčil. "Tví přátelé už odešli a nechali tě tu samotnou?" Divil se. Hermiona jen pokrčila rameny. "Nevadí mi samota!" Řekla. Draco se na ni otočil a podíval se jí do očí.
Pak si k ní sedl a podíval se na knihu kterou měla u sebe. "Co si čteš?" Zeptal se jí. "Je to něco o lektvarech. Nemyslím si, že by tě to mohlo zajímat." Řekla Hermiona a přisunula knihu k němu. Draco se na ni zadíval a otevřel ji. Chvíli si ji prohlížel. "Mám takovej pocit že se svými přáteli netrávíš moc času." Řekl jí. "No jo....Nemáme už tolik prostoru k tomu abychom podnikali různá dobrodružství." Řekla sklamaně Hermiona a sklonila hlavu dolů. Draco se na ni zaraženě podíval a pokusil se dotknout jejich rukou. Hermiona zareagovala a nechápavým pohledem se na něj zadívala. Byla trochu vyděšená a srdce jí tlouklo jak o život. "Kdyby si měla pocit že si sama, můžeš dojít za mnou." Řekl tiše a mile Draco. A pak tichým krokem odešel z knihovny. Hermiona tam zůstala sedět ještě dalších pět minut. Byla zmatená a překvapená z Dracového chování.
ČTEŠ
DRAMIONE [ Harry Potter FF]
FanfictionOna...je z mudlovské rodiny.... On.....je čistokrevný kouzelník.... A přesto je k sobě něco přitahuje..... Hermiona a její přátelé jsou v 5.ročníku na škole v Bradavicích. a tehdy to nejen pro ni začne být zajímavé. Cítí totiž, že už nic není...