Bylo po plese, po škole a všichni už se nemohli dočkat prázdnin. Všichni studenti si na kolejích začali balit své věci a byli přichystaní na odjezd z Bradavic. Hermiona byla trošku sklamaná prože už se s Dracam nebude vídat. Ale zase po prázdninách se tu všichni sejdou jako každý rok. Hermiona seděla v kupéčku sama. Připada lo jí to jako včera co do Bradavic jela společně s Harrym a Ronem. A najednou zůstala uplně sama. Najednou kolem jejího kupéčka prošel Malfoy ale ten neměl čas se u ní zastavit. Hermiona vylezla z kupéčka a nechápavým pohledem se na něj zadívala. Nechápala co se mu stalo. Ani si jí nevšiml. Jako by ho už nezajímala. Když byli tak v půlce cesty Hermiona pořád seděla u okna a dívala se na kolem probíhající krajinu. Doufala že ji Draco navštíví. Najednou kolem kupé prošel Draco a všiml si jí. Nevypadala šťastně. Draco se posadil potichu vedle ní. Nechtěl ji vyděsit. Hermiona se pak otočila a nevěřila v lastním očím. "Draco!" Vykřjkla nadšením a objala ho. Byla ráda že ho může vidět. "Co se stalo? Proč tu sedíš tak sama?" Ptal se jí starostlivě. Hermioně najednou všechna radost zmizela z tváře a sklonila hlavu. "Copak je?" Zeptal se jí tiše. "Včéra jsem se pohádala s kámošema a oni mě teď nechtějí ani vidět!" Vysvětlovala a slzy jí tekly po tváři. Byla z toho nešťastná. Draco si ji přitiskl k sobě, hladil jí po vlasech a snažil se jí utišit. Hermionin pláč ale pořád neustával. Najednou se u kupéčka objevili Harry s Ronem a dívi se na ně jak. jak spadlé vyšně. Malfoy si jich všiml a bleskurychle zatáhl závěsy. Chtěl aby od nich měla Hermiona chvíli pokoj.
Harry a Ron se zlostně zatvářili a odešli do svého kupéčka. Hermiona teď potřebovala mít chvíli klid, být sama s Drackem aby se vzpamatovala ze včerejšku. Za pár minut už jí smutek přešel a společně s Drackem si užívali poslední společný okamžik. Pak se totiž uvidí až v 6.ročníku. Netrvalo dlouho a za dvě hodiny dorazili na nástupiště devět a tři čtvrtě. Všichni se spolu loučili a vítali se svými rodiči. Hermiona se šla taky se svými rodiči přivítat. A bylo to radostné shledání po tolika letech ztrávených v Bradavicích. Když všichni společně odcházeli z nádraží Draco a Hermiona se na sebe naposledy podívali a už teď se nemohli dočkat dalších společně ztrávených dní v Bradavicích.
ČTEŠ
DRAMIONE [ Harry Potter FF]
FanfictionOna...je z mudlovské rodiny.... On.....je čistokrevný kouzelník.... A přesto je k sobě něco přitahuje..... Hermiona a její přátelé jsou v 5.ročníku na škole v Bradavicích. a tehdy to nejen pro ni začne být zajímavé. Cítí totiž, že už nic není...