prológus

260 21 6
                                    

A fiú gyors léptekkel halad a parton. A nap kezd lemenni, de a hőmérséklet még meleg, csak a szél fúj langyosan átjárva a testét. A parton már nincsenek sokan, a tenger halkan hullámzik. A sugarak reménykedve próbálnak még utoljára bele kapaszkodni az égbe, mielőtt a tenger alá buknának. Pár nevetés hallatszódik, az éttermekből, amik a strandon vannak, halk zene szól. A szövege kivehetetlen, mivel mindegyik dallam keveredik a másikkal. Alapvetően a partnak ezen szakasza kihalt, csak a fiú lábnyomait nem mossa el a víz, csak az ő alakja van, ami lassan kezd elveszni, mivel akármennyire is világítja meg a tengert, és a strandot, a városnak a fényei, és az éttermek villanyai, kezd feketévé válni a táj.

A fiú megbotlik a homokban. Szitkozódik egyet, miközben hátra fordul. Bosszúsan néz a pontra, amiben megbotlott.

Legugol, és össze szűkíti a szemeit, tekintetét továbbra is az ártatlan homokon tartja, ami alatt valami rejlik. Félre söpri a sárga szemcséket, de továbbra sem jutott előrébb. Alá nyúl, hogy elő áshassa ujjaival, azt a valamit, vagy valakit, amiben megbotlott.

Kezei megakadnak, a kemény tárgyon. Kihúzza. Egy öreg lámpás az. Össze ráncolja a szemöldökét, és lefújja róla a homokszemcséket. Hunyorít, hogy jobban lássa. Egy számára ismeretlen nyelven íródott szöveg díszíti.

Megtörli, hogy jobban láthassa a betűket.

Hirtelen viszont elkezd remegni a lámpás, forró lesz, így a fiú akármennyire is hozzá van szokva az égető homokhoz, eldobja a kezéből. Az égető lámpás a homokba esik, de ahogyan egyre jobban ízzik, annál jobban kezd fényessé is válni. A fiú értetlenül néz, miközben azon gondolkozik, hogy valamit bele kevertek-e az italába.

A lámpásból füst jön elő. A fiú figyelmen kívűl akarja hagyni ezt az egész véletlen incidenst, és el akar menni. De valami miatt mégis megbabonázva figyeli az öreg, ócska tárgyat. Hirtelen pedig az történik, amire végképp nem számított volna; a füst helyett, egy női alak rajzolódik ki.

Pontosabban egy fiatal lányé.

__________________
Jaj ezt a történetet már ezer éve terveztem, de soha nem raktam fel, de most úgy döntöttem publikálom.
Igazából van elég sok ötletem hozzá, mint látjátok ez a sztori a csoda lámpáról fog szólni
remélem tetszeni fog nektek

Wish you something specialWhere stories live. Discover now