24 shtator 2014,fillimi i gjithckaje..
Mbaje mend qe ajo ishte vjeshta me e ftohte qe kam perjetuar ndonjehere.
Nuk ka ndodhur prej uljes se temperaturave por prej ftohtesise qe kisha brenda.
Ishte nje mengjes i zakonshem,shkolla donte dhe nje muaj te fillonte dhe ndersa po behesha gati per ne pune zbres per te kuzhina ku e gjithe familja ime ishte mbledhur por mungoja une.Nena kishte pergatitur ato petullat e mia te preferuara por une skisha kohe as te merrja fryme.
Nxitova pasi nese vonohesha perseri do tme pushonin nga puna.
Une isha tipike e vonesave por pronarja fal zotit ishte grua e mire.
Sapo mberrij ne restorant vesh uniformen dhe behem gati te sherbej.Ne mengjes te njejtit njerez qe zbresin nga zyra e hane nje mengjes te zakoshem e tashme me njihnin pothuajse te gjithe.
Nuk kisha shoqe te ngushte por kolegia ime Sara ishte vajze shum e mire dhe me ndihmonte.
Pas pak degjohet pronarja znj.Tatjana qe na therriste nga kuzhina "Sara dhe Xhina menjehere ketu",u habitem paksa por sapo shkuam atje vume re nje rremuje te madhe.
Nderkohe qe shikonim si te trembura rremujen kuzhinjeri jone i moshuar Karlo na shpjegonte sesi disa te rinj kishin hyre nga dera e pasme dhe kishin shkaterruar cdo gje per disa sekonda.
Por si ndodhi kjo?
Dhe perse?
Po fillonim te rregullonim gjerat me shpejt se nderkohe na prisnin dhe klientet ...
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Rosse
RomansaKeni ndjere ndonjehere sikur dikush ju vezhgon? Epo mua syte e tij me ndiqnin kudo. Pavaresisht se ai ... Pavaresisht se qenia e tij nuk ishte me me mua.