Ne fillim kerkoj falje te thelle per vonesen e updatit te historise but I'm back.
***
Disa ore me pas hap syte dhe shikoj tavanin e bardhe dhe nuk po mundem dot te bej lidhjen se çfare kishte ndodhur...
Dreqin!Lokali,Anxhelo,znj.Tatjana...
Prit çfare po bej akoma shtrir?!
Çohem dhe ndjej nje dhimbje koke te tmerrshme,ne tavoline shikoj nje qetesues dhe nje gode uji,e kaperdij pilulen dhe mu duk si nje gur qe nuk kalonte poshte.
Hap deren dhe shikoj qe ishin mbledhur njerez ne sallon,te veshur me te zeza dhe qe vajtonin.
Shikoj prinderit e mi dhe familjen e Sares dhe znj.Tatjana qe vetem qanin.
-Ma' çfare po ndodh?
-O zemer Rexhina ulu dhe qetesohu njehere.
-Ma' ba' çfare ka ndodhur?Pse po qani? Mos valle? Mos valle eshte lenduar ndokush?
Dhe kthehem pas shikoj Saren...Saren e bukur me fytyren e verdhe imcake dhe buzet e bardha,e gjitha e veshur me fustan te bardhe...
-Sara te lutem me shpjego çfare po ndodhe?Sara te lutem me fol pse nuk pergjigjesh?E di qe ti je me gjumashe se une por a nuk mendon se ke fjetur mjaftueshem?
Prek doren e saj dhe e ftohte akull.
-Ma' te lutem sill nje batanije Sara ka ftohte...
-Rexhina bije te lutem nuk e kupton...
-Ma' nuk dua ta kuptoj,çfare te kuptoj?Sara mu pergjigj te lutem...
-Rexhina ajo nuk eshte me me ne...
-O maaaaaa Sara eshte ketu para meje,ajo ka ftohte ndoshta eshte e merzitur me mua sepse kohet e fundit nuk kam ndejtur shume me ate por ja premtoj qe tani e tutje do i kushtoj me shume kohe.Sara me fol te lutem...Saraaa...
O ma' pse Sara ka nje vrime ne kraharor?
O ma' lajmero ambulancen ajo eshte goditur...
Dhe ndjej nje marrje mendsh,bota me vjen rrotull dhe shof vetem erresire.
......
Zgjohem me nje gjilpere te ngulur ne vene dhe para syve kam nje infermiere...
-Rexhina u zgjove?Dua qe te rrish e qete te lutem!
-Une dua te iki ne shtepi...
Mbyll syte dhe ne enderr me shfaqet ai makth i shpifur...
Ate dite ne spital u betova!
U betova qe do te merrja hak per Saren,u betova qe do te merrja hak per Anxhelon qe akoma nuk e di vendndodhjen e tij,u betova qe do te merrja hak per momentin e bukur qe me vodhen dhe per te ardhmen qe me rrembyen.
ESTÁS LEYENDO
Black Rosse
RomanceKeni ndjere ndonjehere sikur dikush ju vezhgon? Epo mua syte e tij me ndiqnin kudo. Pavaresisht se ai ... Pavaresisht se qenia e tij nuk ishte me me mua.