Mengjesin e dyluftimit isha e bindur qe isha trajnuar mire por Sofia me hodhi posht me nje grusht,çohem dhe mundohem t'i kundervihem por forca e saj nuk matej me timen.
Kete here ne syte e Sofias me shfaqet imazhi i nje prej atyre qe na qelluan me arme dhe e humbas toruan filloj e godas Sofian dhe e hedh jashte ringut.
-Mjaft! Çfare mendon se po ben? A nuk ta bere te qarte qe duhet ta shumezosh boten me zero!Dil jashte qetesohu me pas hajde ne zyren time.
-Albert me fal por per nje moment...
-Rexhina e njoh inatin tend,e sheh kete ketu(me tregon nje foto),kjo ishte nxensja e fundit e Sofias,e njejte si koka jote,vepronte me nxehtesi,mendonte se do hakmerrej per prinderit e saj me vetem nje pistolete ne dore dhe me shume kishte mllef sesa plumba ne xhep.Kjo ketu shkoi ne te semes!Mendohu mire ,Tatjana per kete arsye te solli te une!
.....
Alberti kishte te drejte por ne mendjen time burimet e Tatjanes per gjetjen e Anxhelos nuk ishin te mjaftueshme,duhet te vihesha ne veprim!
Ndeza nje cigare u qetesova dhe hyra perseri brenda!
-Sofia me fal,per nje moment une e humba toruan!
-Rexhina une kam perfunduar me hunde dhe nofull te thyer shume here,ti thjesht me shtyve.Ke akoma per te mesuar.
.......
Pas nje muaj ne boks dhe pa asnje lajme nga Anxhelo,koka ime ishte bere me e rende nga mendimet.
Ne stervitje shtiresha para Albertit dhe Sofias sikur isha e qete por ne mendjen time qarkullonin shume gjera.
-Rexhina hajde me mua!
-Po Albert!
Ecim dhe shkojme ne nje dhome tjeter.
-Sot do mesosh si te qellosh me arme!
Vendos keto ne vesh,tani trupin drejt,kembet duhet te jene ne te njejten largesi me shpatullat dhe kemba e kundert me doren qe do te qellosh te jete me prapa.
Mos e shtrengo shume doren,por as mos lere hapesira mes dores dhe armes.
Perkuli dhe pak perpara,me gjunjet jo te tendosur.
Matu mire,duke futur objektivin ne shenjester,bej gati gishtin tregues dhe bamm!
Dhe mos harro mendjen e qete!
......
Gjuajtet e para ishin me te veshtirat por sipas Albertit do behesha nje profesioniste!
......
Ditet kaluan dhe akoma asnje shenje nga Anxhelo.
Stervitjet e boksit dhe te armeve ishin gati ne fund dhe nuk e di nga tja nis per gjetjen e .....
(Bie telefoni)
*Unknown number*
-Po?
-Kam degjuar qe po trajnohesh mire per perballjen me mua?
-Ti more bastard e qelbesire do te te shtyp si nje mi,ku m*tin je hape gojen??
-Po te trokasin ne dere.
-Askush nuk po troket ne dere po me thuaj...
(Trokitje ne dere)Shkoj menjehere ne dere dhe nje femije 9 vjeç kishte ne dore nje zarf.
-Merre zarfin dhe jepi ndonje karamele djaloshit.
-Ti more plehre perdor femijet per keto pislliqe.
-Hape zarfin dhe mos fol!
"Rr.Hallway,3015,Hoteli "Molena" Ap. 105."
Shko ne ate adrese!
-Shpresoj te jesh duke me pritur atje!
-Nuk eshte kaq e lehte tme njohesh mua,ajo eshte thjesht nje prove e vogel.
-Fol qarte!Alooo....Aloooo??
Qelbesira e mbylli.
Menjehere nisem per ne ate adrese e cila ishte ne anen tjeter te qytetit.
.....
-Pershendetje!Apartamenti 105?
Marr celesin dhe ngjitem nga shkallet pasi ishte nje hotel i vjeter dhe nuk kishte ashensor.
Hap deren,nje dhome e thjesht hoteli,asnje njeri brenda.
Ne krevat kishte nje zarf, e marr e hap dhe lexoj "Fjalekryqi sapo ka filluar!Hoteli 'Hax' Ap.189"
Jo ky njeri duhet te jete duke u tallur me mua por une isha e vendosur.
Bie telefoni.
-Ti more qelbesire une nuk jam nje femije!Me thuaj ku je?
-Rexhina? Jam Tatjana!
-Znj.Tatjana po me thuaj?
-Rexhina mos me thuaj qe po katranos ndonje gje,te kam thene mos bej asgje pa thene une.
-Jo spo katranos asnje gje.
-Te pres te Restoranti menjehere!
Marr makinen dhe nisem per te znj.Tatjana.
.....
Arrij dhe i shpjegoj gjithçka.
-Rexhina me thuaj qe perdore doreza per te hapur deren e apartamentit dhe celesit dhe zarfit gjithashtu.
-Jo une...
-Rexhina je kaq naive,eshte i gjithi faji im duhet te te kisha lajmeruar.
-Per çfare?
*Degjohen sirena policie*
-Shpejt shko te libraria terhiq librin nr.4 ne rreshtin e pare.
Terheq librin dhe hapet nje dere.
-Rexhina futu menjehere!
-Nuk e kuptoj pse une nuk kam bere asgje te keqe.
"Kerkojme boshatisje te restorantit te gjithe perjashta,ky eshte nje urdher i policise se shtetit.Rexhina Holms dilni jasht me duart pas koke."
-Une jam pronarja e hotelit çfare kerkoni?
-Policia e shtetit,kerkojme Rexhina Holms!"
-Arsyeja pse?
-Sot ne oren 12:30 ne Hotelin "Molena" Ap. 105 eshte kryer nje krim me vrasjen e pastrueses 35-vjecare te Hotelit dhe per here te fundit eshte pare te futet ne ate apartament,pas saj shikohet ne kamera te hyj znj.Holms.Ne dorezen e deres dhe ne arme ndodhen shenjat e gishtave.
Nese nuk del tani shteti do te vihet ne kerkim te menjehershem.
Dreqi ta haj Rexhina,te mashtruan kaq lehte!
**
(Hi vote for more,Love you all!)
**
ESTÁS LEYENDO
Black Rosse
RomanceKeni ndjere ndonjehere sikur dikush ju vezhgon? Epo mua syte e tij me ndiqnin kudo. Pavaresisht se ai ... Pavaresisht se qenia e tij nuk ishte me me mua.