Kapitulli 8.

153 12 3
                                    

Trokita ne deren e znj.Tatjana me shpresen se ajo do te ishte brenda.
-Po hyr.
-Znj.Tatjana!
-Rexhina me lejo te te jap nje perqafim...
Ajo çfare ndjeva nuk ishte nje perqafim por disa krahe qe thjesht me rrethuan.
-Znj.Tatjana prej jush kerkoj vetem diçka!
-Po Rexhina me thuaj!
....
-Rexhina,je e sigurt?
-Me shume se gjithçka!!
-Po te them vetem qe nese i futesh kesaj meseleje nuk kthehesh me pas,dhe gjithçka e jotja do te jete ne rrezik,jeta jote e familjes tende dhe gjithçka.
-Po jam shume e sigurt!
-Rexhina po vepron me gjaknxehtesi ndoshta...
-Znj.Tatjana me ndihmoni dot apo jo??
Prej kasafortes se saj nxorri nje zarf dhe ma drejtoi.
-Ketu ke disa informacione,vetem kaq mund te te ndihmoj.
-Faleminderit!
......
Ecja rruges dhe sipas adreses ne ate leter duhet te kerkoja nje porte jeshile me mbishkrimin "Not Allowed!".
-Çfare lagje e piset!
-Mendonit se do ishte me tapet te kuq?
Kthej koken pas dhe shof nje grua ndoshta mund te ishte diku rreth te 40-tave por fiziku i saj ishte me i forte sa 4fishi im.
-Me falni kerkoj nje porte jeshile me ...
-Eja pas meje.
Ecem deri u futem ne porten jeshile dhe me drejton ne nje zyre te vockel.
-"No! Quante volte devo dire che non mi occupo più di quella merda, è finita!" bertiste nje burre i shendosh ne telefon.
-Me falni nese ju shqetesoj une jam ...
-E perndjekur nga ishi? E perndjekur nga ndonje maniak? Apo ke vendosur te merresh me boks per hobi? Mos me thuaj i urren meshkujt e do ti vrasesh te gjithe??
-Huhh?? Jam Rexhina ndoshta znj.Tatjana ju...
-Aa ti duhet te jesh Rexhina e restorantit,hajde me mua.
-E keni per hobi te nderprisni njerzit kur flasin?
-Jo thjesht me pelqen kur njerzit flasin shkurt,direkt e ne teme,qellojne plumbin direkt e ne zemer ashtu sic do mesosh ti.
E me shkrep syrin me nji qeshje djallezore a thua une po i mesoja te gjitha keto te vrisja zogj.
Kaluam permes disa ringjeve dhe po me tregonte zonen.
-Ky ketu eshte ringu kryesor por ti ne fillim duhet te fillosh te keta thaset te nxjerresh inatin e vrerin sepse ne kete pune nuk mund te veprosh asnjehere pa mend.
-Po armet?
-Armet?Hahaha!Armet do jene te fundit,ndoshta je prezantuar me Sofian qe te solli ne zyren time. Ajo do jete tranierja jote,çdo gje e madhe arrihet me hapa te vegjel.
......
4 jave me boksin duke goditur thaset duke i menduar si ata bastarde qe me vrane Saren dhe kane Anxhelon,beteja sapo ka filluar.
-Rexhina,javen tjeter do bejme nje dyluftim bashke,mundohu kete fundjave te qetesohesh.
-Jo Sofia dua neser.
-Rexhina ti e di çfare tha Alberti askush nuk duhet te ece keshtu.
-Jo Sofia!
-Rexhina me degjo,Alberti ka qene krahu i djathte i Xhejmsit,ai e ka mesuar Anxhelon sesi te dyluftoje dhe te ruaje qetesine.
-Prandaj Anxhelo eshte akoma ku eshte dhe motra e tij nuk eshte me me ne?Sepse akoma po ruan qetesine.Dua kjo pune te marr fund!
-Neser ne oren 7.30 am ne ring pra Rexhina!
-Shihemi Sofia!

Black RosseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang