Kapitulli 4

334 31 2
                                    

Pas gjithe asaj lodhje me ata njerezit e rendesishem,shkova direkt ne shtepi dhe ashtu pa u ndrruar me kishte zen gjumi siper krevatit.
Ndjej dridhjet e telefonit dhe shof oren 2am.
Seriozisht?
Ora 2 e mengjesit.
Hap telefonin me ze te ngjirur dhe pergjigjem:
-Alo,kush eshte?
-Ckemi?Te zgjova?
-Jo ne fakt se une ne kete orar jam zgjuar se shqetsoj njerzit ne telefon.Kush je ti?
-Jam une,Anxhelo.
-O me fal Anxhelo,mendova mos po me shqetsonte ndonje injorant.Po pse me more?Mos vall i ka ndodhur ndonje gje Sares?
(Heshtje)
-Anxhelo,fol.A eshte mire ajo?
-Po ajo mire eshte,por une sjam mire Rexhin.
-Cfare ke?Je plagosur?
-Po,ne zemer.
-Cfare thua Anxhelo,se jam pergjumesh e ne nje vesh me hyn fjala ne tjetrin me del.Cfare po thua?
-Rexhin,une smund te flija...Rexhina une ndjej per ty.Domethene,jo se te dua...Domethene te dua,por se di..
-Po te merret fjalet,spo te kuptoj.
-Rexhina une ndjej per ty,madje me shume...Ti je e vecant,por une sjam.Une do te te lendoj.
-Anxhelo,me vjen keq.Por une te shoh thjesht si vellain e Sares.Asgje tjeter.Me vjen keq.
(heshtje)
-E di qe te lendova Anxhelo,por une nuk ndjej per ty.
-Ke te drejt Rexhina,ne fakt une jam teper budalla,me siguri e kam nga pija..As une sndjej per ty..
-Ohh okejj..Naten pra.
-Naten Rexhina.
....
Tamam qe tani me doli gjumi,ky me merr ntelefon e me thot te dua tani mthot ste dua.Po ik mo shporru!!Sikur une ndjej per ate..
Pfff ce dua une nje njeri te ftohte e egoist si ai..Sdua tja di fare.
U solla verdall neper kuzhine derisa me kishte zen gjumi.
Ngrihem pas 4 oresh e behem gati per ne pune.
Takoj Saren po ajo me dukej e merzitur,i flas por sme kthen pergjigje.
Po kjo cfare pati??
-Sara zemra si je?
-Mire Rexh,por Anxhelo...
-Cfare ka?!
-Epo ai,u nis sonte per ne Angli rreth ores 2am dhe mua do tme mungoj ai..
-Ai ....ikuu???
-Po iku,do tme mungoj vellackoja im.
Ndjeva zemren tme therte,po kjo dreq zemre cfare ka?
Ndjeja sikur dicka me kishte ngelur ne fyt e doja kaq shume ta nxirrja por smundesha..Sa u pendova per ato fjale..Po sikur ti kisha thene te verteten? Qe edhe une ndjej per ate?
-Imagjino ajo Ola,sa do e marr malli per ate he Sar?
-Kush Ola??Ohh Rexhin ajo eshte thjesht nje mike e ngusht e Anxhelos qe atij i pelqen pak si shume ta perkedheli e ta ledhatoj.
-Oh...
Perseri bllof une...Dreqin!!!
***
(Pas nje jave)
Paska kaluar vetem nje jave???
Mu duk si nje muaj.
Kur do filloj kjo dreq shkolle per mua te heq pak mendjen dhe te le kete dreq pune???
Shkoj si gjithmon pas pune ne librari dhe ulem te nis ndonje liber tjeter interesant..Mes atyre librave me terheq libri "Perse meshkujt dashurojne kuckat?",e terheq e ulem ne stolin tim ne fund.
Sa ulem shof qe ne tavoline ishte nje trendafil i zi dhe nje pusull..
" Te genjeva Rexhin'
Ti je e vetmja qe ndjej dhe do te jesh e imja".
Zemra thuajse po me dilte nga vendi cohem dhe shikoj verdall ne librari si e cmendur...Cfare po kerkonin syte e mi?
Vij verdall akoma duke u munduar te gjej ate...Rreth 15 min duke kerkuar ate..
Pash qe u prisha qetsine njerzve duke lexuar e sapo kthehem ne stolin tim,ai ishte aty...
Po aq i bukur,po aq terheqes dhe po aq i adhurueshem.
Ngriva!
Cfare te beja? Te vrapoja e ta perqafoja si e cmendur e te ndjeja eren e tij apo thjesht ta pershendesja??
Shkoj afer tij dhe sa i zgjas doren me shtrengon afer trupit te tij...
Fytyra ime perfundoi perball fytyres se tij,duart e mia preken kraharorin e tij dhe per pak po putheshim...
Fryma mu shpeshtua,zemra doli jasht kontrollit,duart po me dridheshin dhe pritttt...
Flutura jane keto ne stomak???Cfar?
Ndjeva doren e tij teksa me pershkoi belin dhe buzet e tij po afroheshin pak si teper.
"Me lesho Anxhelo" peshperis
"Dicka timen se leshoj kurre" me thot embel ne vesh..
I heq doren nga beli,le librin aty dhe largohem.
Sapo dal jasht me therret ai.
-Cfare ke i cmendur?
-Pse arratisesh Rexhin?
-Une apo ti?Ike ashtu pa thene gje per nje jave,pa asnje lajm nga ti.
-Me doli dicka e papritur por prit te shpjegohem.
-Ohh po me siguri te priste ndonje andej
-Xheloze????
Ndalova e i kthehem perball:
-Une xheloze?ahhaahaha kurre!!
Pasaj ndjej dicka te mishte e te bute te ke prekte buzet.
Me puthi!
Instiktivisht i kthej puthjen dhe teksa duart e tij me pershkonin belin,duart e mia ledhatonin qafen e tij dhe floket e tij.
-Ikim qe ketu!me tha
I hipi motorrit te tij dhe per pese minuta shkojme tek ai.
Ashtu rrembyeshem duke u puthur shtrihemi ne krevatin e tij.
Trupi i tij ishte siper meje dhe duart e tij po fillonin tme hiqnin rrobat...
......
Hap syte dhe shof fytyren e tij afer meje.
Shof dhe oren...
Mosss!!!Sonte do dilja per dark me prinderit.
U vesha shpejt e shpejt lava fytyren e nisem me autobus per te libraria te merrja makinen.
Marr makinen e nisem per ne shtepi,fal zotit skishin ardhur akoma nga puna.
Bera nje dush me kaq keqardhje pasi doja qe aroma e tij te ngelej tek une.
Degjoj deren qe u hap dhe zerin e nenes.
Vesha nje fustan te thjeshte te bardhe,bera floket nje tuc te crregullt dhe nje makeup paksa te leht e dalim te tre per te ngrene dark.
Beme muhabet gjate gjithe darkes dhe mami na bente per te qeshur me te fortat qe linin ne pune.
Cdo njeri qe shikoja ne restorant me dukej si Anxhelo e qeshja me vete,nderkohe babi me shikonte me bisht te syrit.
Nuk lash shkas gjithsesi.
Ikim ne shtepi dhe vetem kur shof 3 mesazhe..2 nga Anxhelo qe me pyeste se si jam dhe nje mesazh nga Sara "Ke vathin ketu camarroke"
Mosss u skuqa komplet dhe kur ve doren ne vesh nje me mungonte.
Sa siklet.
Por prit,une u bera e tij tashme.

Black RosseWhere stories live. Discover now