1.
Perrie incearca sa-l faca pe Zayn sa se lase de fumat, pentru ca-i face rau.
2.
Niall:Urasc cand fetele fac pe proastele doar pentru a parea dragute, inteligenta mi se pare cu mult mai sexy.
3.
O data, mai multi fani s-au adunat la casa lui Liam, cand el era acolo.A gasit a doua zi in cutia postala, un bilet pe care scria: "Am dormit pe presul tau. -Caggie".
4.
Liam:Am incercat o data sa port dungi, precum Louis.
X:Si ce s-a intamplat?
Liam:A facut o criza de nervi.Striga prin toata casa "DOAR LOUIS POARTA DUNGI.NIMENI ALTCINEVA!".M-a speriat extrem de rau.
5.
X:Daca ati putea fi o mancare, care ar fi aceea?
Liam:Eu as fi sapte banane, pentru ca este atat de mult potasium incat este foarte periculos.
Zayn:Inca o data, ai ales un raspuns de tocilar.
6.
Niall:Pfff!Noi nu devastam hoteluri.Doar caram saltelele din camerele noastre pe hol si topaim pe ele.Ohh, si cateodata mai alergam dezbracati.
7.
Harry innebuneste cand vede o fata cu ruj rosu.Ii vine sa o sarute chiar acolo, pe loc.
8.
In prima ciorna de la What Makes You Beautiful, primul vers era "You say hello, like you don't know.You make the lights in the room explo-o-ode".
9.
Daca Zayn crede ca o fata este atragatoare, isi va lipi capul de al ei in timp ce fac poza.
10.
Louis:Visam ca SpongeBob ma plesneste, insa atunci cand m-am trezit, mi-am dat seama ca era Niall, ce statea urcat pe mine si ma plesnea ca sa-i fac micul dejun.de acum numai ruj rosu o sa port =)))).