1.
Zayn:Nu-mi plac mesajele de la Liam!
Liam:De ce?Te deranjez?
Zayn:Nu...nu-mi plac pentru ca asta inseamna ca esti departe de mine.
2.
Harry:Stiu cat de important este sa-i spui unei fete ca este micuta.Asta o face sa se simta protejata si in siguranta langa tine.Asa ca, vreau sa le transmit tuturor directionerelor mele micute ca le iubesc.
3.
X:Ce i-ai spune unei fete daca nu esti interesat de ea?
Zayn:Cu siguranta eu nu as fi ca Harry care ar juca rolul de gay.I-as spune fetei ceea ce simt, si poate o sa ramanem in continuare foarte buni prieteni...Insa, daca chiar este nevoie, eu o sa spun ca sunt impreuna cu Harry.
4.
Zayn:Harry are un sampon doar pentru el.Dupa ce am facut un dus, am folosit putin din "lucrul pentru ariciul lui Harry".Cand m-am uitat in oglinda am tipat, pentru ca parul meu era val-valvoi si incurcat.
5.
Louis:Credeti ca Harry este un pervers, insa nu va lasati pacaliti de fata sfanta a lui Zayn.Este un nenorocit.
Liam:Perrie stie mai bine.
6.
Louis:Daca eram o fata, si voiam sa-i ling fata lui Liam, as fi facut-o fara sa-l intreb.
Zayn:Deci tu incurajezi oamenii sa ne linga fetele?
Harry:Well done, Louis!
7.
Liam:As vrea sa invat sa zbor...
Harry:Eu stiu sa zbor!
Liam:Daca sari din pat cu o pelerina pe tine si strigi "SUPERMAN", asta nu inseamna ca stii sa zbori.
8.
Harry:O data l-am vazut pe Zayn spalandu-se pe dinti in timp ce facea dus.
Zayn:Economiseam timp si apa....ia stai putin!Erai in baie?!
9.
Zayn:Trecutul lui Niall ma face mereu sa rad.O data, a plecat de-acasa timp de trei zile doar pentru ca mama lui a uitat sa-i gateasca.
10.
X:Care este cel mai interesant lucru care ti s-a ingamplat inainte de X Factor?
Louis:Am...rupt un creion in doua.o sa-i ling pe fata.
acesta este scopul meu in viata.
ahaam <3.