Copil cu Harry?

4.4K 265 44
                                    

1.
Cand lui Niall ii este dor de casa, baietii vorbesc cu accent irlandez, si cateodata fac dansul traditional, pentru a-l inveseli.

2.
Harry:O data, am desenat o pisica, iar Louis m-a intrebat de ce am facut o girafa.
Louis:Este adevarat.Harry este definitia omului fara talent la desen.
3.
Niall:Zayn a fost favoritul meu din trupa...asta pana mi-a furat mancarea.Acum, cel mai mult il plac pe Harry.
Liam:Asta doar pentru ca el stie sa-ti gateasca.
Niall:Taci, Liam.Esti doar invidios pentru ca nu te plac pe tine.
4.
Niall:Sunt un geniu la matematica!
Louis:Serios?675 carti plus 325 carti egal?
Niall:Pfff.Egal cu o biblioteca.Pune si tu intrebari mai grele!
5.
Harry si-ar dori o prietena mai tanara, ca sa poata sa-i arate caile vietii.
6.
Harry:Fanele arunca mereu cu lucruri ciudate in noi cand suntem pe scena.
Louis:Da!O data, o fana mi-a aruncat telefonul ei pe scena.Nu am stiut ce sa-i fac, asa ca i-am sunat mama, si i-am spus ce s-a intamplat.
Zayn:Ei bine, tu nu ai fost lovit de un tampon!Asa ca nu te mai plange!
7.
Liam:Eu nu pot avea incredere in baietii acestia!
Niall:Ouch.
Liam:O data, am ratat autobuzul nostru cand am iesit de la un concert.Am alergat dupa el, insa baietii au spus soferului sa mearga mai repede,pentru ca un fan ii urmareste.
8.
Harry:Zayn a mimat o data "hello" la un fan prin geamul masinii, iar ea a lesinat.
9.
Louis crede ca el stie cele mai multe lucruri despre fete dintre baieti.

10.

Harry:Iubesc copii!Sunt asa dragalasi si nevinovati.

Zayn:Cine vrea un copil cu Harry?

*Katniss' voice* I VOLUNTEER!!

1D FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum