Sapunul lui Jhonny Deep.

3.9K 282 46
                                    

1.

Zayn:Liam crede ca sunt singurul ce mananca pizza cu felii de mere pe ea.

Liam:Pai, esti singurul!

Zayn:Pff!Cel putin eu nu mananc supa cu furculita!

2.

X:Cum te descrii intr-un cuvant?

Niall:Sensibil.

Louis:Nebun.

Zayn:Atent.

Liam:Romantic.

Harry:Perfect!

3.

Zayn:Cand Johnny Deep ne-a invitat acasa la el, Harry i-a furat sapunul!

Harry:Umm...e adevarat.Eram cu un prieten la telefon, iar el mi-a zis "Esti la JD in casa!Trebuie sa iei ceva ca amintire!".Eram in baie cand mi-a spus asta, asa ca i-am furat sapunul.Scuze Johnny!

4.

X:Harry, tu esti virgin?

Zayn:Daca Harry e virgin, eu sunt blond!

5.

X:S-au schimbat multe lucruri de cand ai devenit asa faimos?

Niall:Oh, da!Mi-a crescut par pe piept!

6.

Primul job al lui Louis a fost ca chelner la un restaurant, insa a fost repede concediat, pentru ca se dadea la fete.

7.

X:Preferi ciocolata alba, sau neagra?

Harry:Ambele!Nu sunt rasist!

8.

Niall:Eram acasa la Harry, si ne jucam mima.Harry trebuia sa faca precum o balena, insa mama lui a intrat in camera si i-a zia sa nu mai scoata sunete sexuale.

9.

Zayn:Incerc sa-l incurajez pe Niall sa iasa cu fete insa..

Niall:Prefer sa mananc in loc sa ma duc la intalnirile aranjate de Zayn!

10.

Toti baietii pot deveni violenti daca sunt nervosi, cu exceptia lui Niall.El doar sta acolo si se uita.

cum sa furi un sapun? Doamneee =))))))))

eu i-as fi furat naiba cateva diamante sau ceva valoros :)))) nu sapunul!

1D FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum