1.
Niall:Cand aveam 13 ani, imi placea extrem de mult de o fata.Am intrebat-o daca vrea sa iasa cu mine, insa a spus nu.Apoi, am aflat ca ea era indragostita de un alt tip, asa ca am ajutat-o sa-l cucereasca.
2.
Zayn:Eram intr-o zi in parc, si aveam 5 ani.Aveam la mine niste pufuleti, si voiam sa hranesc ratustele de langa lac, insa, acestea cand mi-au vazut pufuletii, au inceput sa alerge dupa mine.Degeaba tipam si plangeam.Nu m-am gandit sa las punga jos, asa ca fugeam in continuare, iar ele dupa mine.
Louis:Se pare ca si atunci cand erai mic erai un tont.
Zayn:Mda...de atunci, imi este frica de rate.
3.
Harry:M-am prefacut o data ca ma inec, in joaca, in timp ce eram cu Lux la piscina, insa aceasta a inceput sa planga, pentru ca se speriase.
4.
Baietii au recunoscut ca Harry ar fi cel mai bun iubit, penteu ca ar face orice sa-si vada iubita fericita.
5.
Eleanor:Oamenii spun in ciuda lucruri rele despre mine si prietenul meu.Il iubesc pe Louis, ma face sa ma simt frumoasa si fericita, si eu fac orice sa-l vad zambind.Indiferent de ce spune lumea despre noi, confruntam impreuna si trecem peste.
6.
Harry:As vrea sa pilotezi un avion.
Liam:Eu nu as intra in acel avion..
7.
X:Care este partea cea mai grea in a fi intr-o trupa de baieti?
Harry:Nu sunt si fete...
8.
X:Ati mai adus cu voi in turneu (UAN) alti prieteni?
Zayn:Intreaba-l pe Louis.L-a convins pe Stan sa stea cateva saptamani cu noi.
Louis:Ce exagerat!Stan nu a rezistat decat 4 zile cu noi!
9.
X:Este vreo intrebare la care te-ai saturat sa raspunzi?
Harry:Ah, da!Reporterii ma intreaba mereu care este cea mai mare nebunie a fanilor nostri.Este adevarat sunt nebune, uneori...insa gata cu intrebarea asta!
10.
Harry a recunoscut ca regreta unele tatuaje facute.
pai normal.
adica, cine isi tatueaza un trandafir?
sau doua maini care dau 'noroc'
sau o inimioara neagra
sau '17BLACK'
sau un fluture
sau niste pasari
sau Biblia
sau o inima umana
ugh
ati inteles ideea.