1.
Harry se supara atunci cand unul dintre baieti incepe sa injure.
2.
Niall canta la o chitara pentru dreptaci, chiar daca el este stangaci.
3.
Cand era mai mic, Niall a fost pedepsit de catre invatatoarea lui.Atunci, el a inceput sa planga foarte rau.
Profesoara:Niall, opreste-te din plans.
Niall:Ei bine, tu opreste-te din a ma pedepsi!
4.
O data, Danielle s-a oferit sa-i doneze lui Liam un rinichi, fiindca el obisnuia sa aiba probleme pentru ca are doar unul.Atunci, Liam a imbratisat-o, insa a refuzat oferta.I-a spus lui Dani ca este nebuna, si ca de aceea el o iubeste atat de mult.
5.
Zayn si Perrie au amandoi bratari pe care scrie "I love him"/"I love her".
6.
Harry:O fusta scurta, si o tona de machiaj pe o fata nu o sa ma impresioneze.Frumusetea vine din interior, asa ca nu trebuie sa-ti ascunzi chipul cu tot felul de machiaje pentru a cuceri un baiat.
7.
Liam:Cand Zayn incearca sa faca pe desteptul in fata unei fete, noi toti radem si il facem de ras.
Louis:Zayn chiar nu se pricepe la prima intalnire!
8.
X:Par cret sau drept?
Zayn:Vorbim despre fete?!
Harry:Cret.
Liam:Cret.
Niall:Drept.
Louis:Cheala.
9.
X:Ati vrea sa includeti si o fata in trupa?
Harry:Pai, il avem deja pe Liam.
10.
X:Zayn, cum de te descurci asa de bine cu fetele?
Zayn:Nu e adevarat.O data, am intrebat o fata daca vrea sa iasa cu mine, si ea a spus ca nu.
Louis:Aww, Zayn, cu totii stim ca asta nu este adevarat.mincinos [-(.