1.
X:Cu cate fete ai facut sex?
Harry:Cu niciuna, omule.
X:Oh, haide!Esti Harry Styles!Trebuie sa fi facut cu zeci de fete.
Harry:Am spus ca nu am facut-o cu nici una!Fac dragoste, nu sex.Mi se pare de prost gust sa te arunci cu o fata in pat doar pentru distractie!
2.
X:Fata perfecta?
Niall:Sa ne iubeasca muzica, si sa ne sustina.
Harry:Tocmai ai descris o fana.
Niall:Exact.
3.
Zayn:Daca Niall iti va oferi ultimul chip de cartof, inseamna ca esti speciala.
4.
Liam:Zayn este foarte protector cu Harry.El crede ca mass-media si fanii par sa fi uitat ca Hazz' este cel mai mic din trupa.
5.
Harry:Pantofi cu toc...fuste scurte...nu-mi pasa prea mult.Prefer o fata simpla, draguta, de incredere, ce zambeste tot timpul.Vreau s-o fac sa se simta speciala, daca ea inca nu stie asta.
6.
Liam:O sa va zic un mic secret.Inainte de fiecare concert Niall se uita pe geam si spune "Ma intreb daca viitoarea mea sotie este aici".
7.
Niall:O fata este precum o papusa Barbie.Ai posibilitatea sa o dezbraci, sa te joci cu ea...Dar, amintiti-va: un barbat adevarat nu se joaca cu papusile.
8.
Harry:Evident...prietena mea ar trebui sa ma ajute sa-mi pun cravata...Iar eu as ajuta-o sa-si puna sutienul, lenjeria intima, rochia...
9.
Louis:Daca un tip isi numeste prietena "buna", cu adevarat merita o lovitura in fata...cu o bata de baseball.
10.
Harry:A trebuit sa merg la bal cu sora mea, pentru ca nu mi-a placut nici unul din tipii care au invitat-o.
AWWWWWWWWWW
*dibet*
AAAAAAAAAAAAAAA
cat de DULȘEEEEEEEEEEE.