1.
Danielle:Eu nu pot sa-i dau unfollow pe twitter lui Taylor Swift.Mi-e frica ca o sa scrie un cantec despre mine.
2.
Cand Liam era mai mic, surorile lui il imbracau ca pe o fata, apoi ieseau cu el pe strada, mintind lumea ca au inca o sora mica.
3.
Niall:Cand sunt cu Liam, ma simt ca un bebelus mic.
Liam:Niall, termina-ti mancarea!
Niall:Vedeti?!
4.
Zayn:Cand l-am intalnit prima oara pe Louis, cu totii am crezut ca este un baiat linistit si la locul lui.
5.
X:De ce Niall si Louis nu canta mai mult?
Harry:Pentru ca vocile lor pot lasa fanele insarcinate.
6.
Niall:Povestile inventate de presa, minciunile, sunt pline de...
Multimea:Ca**t!
Louis:Hey!Acesta este un spectacol pentru copii!
7.
Niall:Am primit o data un mesaj pe twitter in care scria "Niall, te voy a violar!". (Niall, te voi viola).
Zayn:Ce inseamna asta?
Niall:Ca ma iubeste.
Zayn:Ei bine, atunci vreau sa ma violar si pe mine!
8.
X:Care este animalul tau preferat?
Louis:Kevin.
Harry:Pisicile.
Liam:Cainii.
Niall:Papagalii.
Zayn:Colegii mei de trupa..
9.
Zayn:Niall, s-a certat o data 30 de minute cu paza din aeroport pentru ca nu-l lasau sa-si ia propria mancare in avion.
10.
Harry:Liam a plans intr-un restaurant, pentru ca chelnerita nu a vrut sa-l lase sa manance supa cu furculita, obligandu-l sa o manance cu o lingura.Dani e asaa rautacioasa <3 =))))