Toate sunt la fel!

4.4K 270 27
                                    

1.
Zayn:Liam canta melodii tampite in baie, cum ar fi: sampon in parul meu!Sapun pe corp!Unde-i balsamul ala?Si am nevoie de un prosop!
2.
O fana pe twitter:Nu mai bea Nialler!Amandoi stim ca bei halba dupa halba!Nu iti face bine, baby!
Niall:Sa chem un doctor pentru tine?Esti dusa...
3.
Harry:Cand o sa ma casatoresc cu cineva, nu o sa mai divortez.Nu vreau sa-mi fac copii sa sufere asa cum am suferit eu si Gemma cand eram mici si ai nostri au trecut prin divort.
4.
Niall:Uneori, fanele imbratiseaza toti baietii inafara de mine.Eu zambesc, insa doare atat de tare incat nu pot sa exprim in cuvinte.
5.
Louis:Atunci cand ma contrazic cu Eleanor, o las mereu sa castige.O vad zambind, si asta este un castig si pentru mine.Astfel, castigam amandoi la fiecare cearta.
6.
Niall i-a cumparat lui Baby Lux o bratara pe care scrie "My Angel" si aceasta o poarta mai mereu.
7.
Baietii se tem ca nu cumva sa-si piarda telefoanele, deoarece au multe poze si filmulete stupide care ii vor face de ras daca cineva le descopera.
8.
*In Japoinia*
Niall:Fata aia era foarte draguta!
Zayn:Care?
Niall:Habar n-am...toate sunt la fel.
9.
Zayn:Niall nu stie ce sunt porii.
Niall:Nimeni nu stie!
Louis:Oh, da?Prin pori respira pielea!
Niall:Pielea respira?
10.
Harry:O data, o fana de vreo 15 ani m-a intrebat daca vreau sa fiu cu ea.I-am spus ca sunt gay, doar ca sa nu o fac sa sufere.

PIELEA RESPIRA??! :O

1D FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum