1.
O data, baietii au mers sa calareasca niste cai la un carnaval.Acolo mai aveau doar patru cai disponibili, asa ca Harry a fost nevoit sa calareasca o vaca.
2.
Niall:Intr-o zi, eram la baie, iar in acest timp Louis mi-a mancat ultimul crtof din farfurie.
Louis:Da, iar tu nu ai mai vorbit cu mine o ora.
Niall:Era mai bine sa te musc, asa cum i-am facut lui Zayn?
3.
Liam:Nu am mai spus asta nimanui, insa Midnight Memories (cantecul) a fost creeat la KFC.Refrenul suna ceva de genul "I love K-F-C".
4.
Zayn:Exista trei tipuri de directioneri: cei care tipa, cei care vorbesc mult, si nu intelegi nimic siii...cei care se ascund in tomberoane ca sa nu-i vedem.Chiar nu inteleg de ce le este asa rusine de noi.
5.
X:Daca un fan ti-ar cere un sarut, ce ai face?
Zayn:As accepta.
Harry:Nu trebuie s-l ceara.Doar s-o faca si gata.
6.
Louis:E minunat sa-i vezi fata lui Niall atunci cand deschidem televizorul, si ceva legat de Justin Bieber apare.
7.
Niall:Cand am semnat primul nostru contract de inregistrari, Harry a inceput sa tipe de bucurie, si noi nu mai stiam cum sa-l facem sa se opreasca.A speriat majoritatea oamenilor din acel studio.
8.
X:Stii, Liam, imi place mult cum iti sta parul asa!
Liam:Ahah, multumesc!
Zayn:Da, si e atat de tare cand il atingi! *atingand parul lui Liam*.
Liam:Ehm, ar fi frumos sa-l putem atinge si pe al tau, Zayn, insa incepi sa tipi daca cineva o va face.
9.
Harry:Cand eram mai mic, si se apropiau sarbatorile, mama mi-a spus ca Mos Craciun nu are bani, si ca trebuie sa cer foarte putin.Apoi, eu am cerut doar doua papusi pentru sora mea.
10.
Niall crede ca el este cel mai putin dragut din trupa.lui Niall ii trebuie ochelari.