Volturiovi

366 15 3
                                    

Všichni znáte ten pribech jak jsem musela čekat jestli ještě někdy uvidím maminku s tátou a s dedou (Carlisl ) a s ostatnima .
Když ubyli čtyry Rony poslali Volturiovi dárek ze se tesi až mě znovu uvidí.Maminka s tatinkem z to ho byli zdrceni a Jakob říkal 'že se o mne postara' když to dořekl tak jsem mu skočila kolem krku a dala jsem mu pusu na tvář.Potom co jsem to udělala jsem si říkala co jsem to udělala za hovadinu ,že se příšerně červenám a utekla jsem do pokoje .Poslední co jsem zahlédla bylo jak se Jakob a ostatní usmívají a já se začala stydět .
Po měsíci
Vyjeli jsme za Volturiovimi a čekali to nejhorsi co se může stát .Než jsme tam dojeli Jackob a já jsme se zastavili v Mc Donaldu kde jsme si dali Big Mac a velké hranolky dohromady .Přitom si povídali o Jakobovi a jeho smečce a jak asi bude probíhat návšteva u Volturiovich.
Volturiovi už nás čekali s otevrnou náručí,dostala jsem stejný náhrdelník jako mamka.
Aro k nám přišel ze svého vyviseneho křesla (vypadal dost vtipně ,v těch starých šatech).
Když ke mě Aro přišel Jakob se vedle mě napnul a byl nervózní .

Aro: Nečekal jsem ze přijdete tak brzo.
Bella: My mysleli ze neprijdem vůbec.
Aro: Ha Ha Ha Bella byla vždy velice vtipná.
Edward: Tak k věci co jsi od nás chtěl.
Aro: Jen jsem chtěl vidět mladou lásku.
Emmet: Ale my nestarnem tak proč.
Aro: Protože jsem chtěl vidět dospělou Renesmee.

Pomalu ke mě přišel a chtěl na mě sáhnout ale Jakob mu stoupl do cesty.
Já jsem se mezi tím k Jakobovi pritiskla.

Aro: Co je vlčku nechceš mě pustit ke své choti.
Jakob: To už nehodlám poslouchat jdem domu.
Aro: Hmm to si myslíš že jen tak odejdete.
Edward: Jo to si myslíme.

Aro se nás snažil ještě zdržet ale nepovedlo se mu to.

Já s Jakobem jsme si zašli cestou spátky do restaurace.Zrovna když jsme jedli desert Jakob si predemě klekl a zeptal se.

Jakob: Vezmeš si mě Nessí.
Já:  Já nevím co na to řekne rodina.
Jakob : Já vím že se to nějakým lidem (odkaslavani) Alice (odkaslavani)

Já jsem byla už tak moc šťastná ze jsem mu na to kívla.

RenesmeeKde žijí příběhy. Začni objevovat