Co bude dál

237 12 2
                                    

Jakob se mnou šel na louku, kde ležela kostičkovaná deka na které ležel  piknikovi košík a v něm láhev vína a dvě skleničky na nožičce.Jakob si sedl a já si sedla naproti němu. Vzal víno a chtěl ho otevřít ale nešlo mu to tak jsem se nabídla ,že ho otevřu myslím že se cítil trapně .Nakonec to otevřel (KONEČNĚ). Nalil do skleniček víno podal mi jednu, ťuknuli jsme si a napili se.

Já: Proč tohle všechno děláš.
Jakob: Nevím chtěl jsem, abychom měly další rande.
Já: Aha a co má následovat po rande.
Jakob: Možná tě odnesu k sobě domů a tam se spolu budeme koukat na film nebo něco jiného

Zvedl obočí a podival se na mě tím svůdným pohledem ,ale já si z něj chtěla udělat legraci.

Já: A co jiného já se radši budu koukat na ten film.

Jakob se na mě nechápavě podíval a já se mezi tím zavedla a pošeptala mu do ucha.

Já: Vím co jsi tím myslel .
Jakob: Vážně a co .
Já: Dělal by jsi se mnou věci (udělal jsem malou pomlku takovou aby nečekal co řeknu) na které si ještě chvilku budeš muset počkat.

Usmála jsem se políbila ho a utíkala domů.

Mezi tím doma

Edward: Já nevím jestli je na to ten vhodný čas.
Bella: Je na to vhodný čas.René už je dost stará na to aby se mohla vdávat .
Alice: Ale co moje vidiny vždyť tam byly nějací upíři.
Bella: No právě proto je na to vhodný čas. Oni odjedou na líbánky a my si to tu zatím vyřešíme.
Carlise: V tom má Bella pravdu.
Rosalin: Co když se Renesmee nebude chtít brát tak brzo.
Bella: Alice za jak dlouho by sem asi mohli přijít .
Alice: Měsíc možná dva týdny.
Edward: No budeme ji muset přemlouvat.
Emet: Možná by se pro to mohla rozhodnout sama.
Alice: A to jako jak.
Emet: Bella, ty ,Rous a Esme by jste ji mohli vzít na svatební nákupy.
Edward: To je dobrý nápad.
Bella: Tak jo.
Jasper: No a my vezmeme Jakoba na rozlučku se svobodou.
Edward: No a mohli b..

Když jsem přišla domů vsichni byly v obýváku a koukali na mě.

Bella: Jak jsi si to užila.
Já: Dobrý hezky jsme se s Jakobem prošli.
Edward: (potichu) Jak jsi mu házela klacek.

Emet s Jasprem se tomu smáli ale mě to vtipné nepřipadalo tak jsem šla do pokoje a říkala si že by bylo lepší zůstat s Jakobem. Jít s nim k němu
domů a “koukat se na film“.
Ten den jsem si ještě psala s Jakobem přes Fb. A domlouvali jsme kdy by mohla být svatba on chtěl mýt tři dny na to aby mohl udělat rozlučku se svobodou a ja jsem potřebovala pár dní na shánění věcí .Jakob mi ten den ještě napsal kde bych chtěla trávit líbánky a já mu napsala že na ostrově Callenů on to ze začátku nepochopil tak jsem mu vysvětlila že tam slavili rodiče líbánky.

Jakob: A kdy se budeme “koukat na film“.

Na to jsem mu odepsala že budeme mít svatbu za týden tak ať si počká.

Jakob: :-(
Já: Vydržel jsi to sedm let vydržiš to týden.
Jakob: :-(
Já: Dřív se spolu “koukat na film “ vážně nebudem. ;-) ;-)

RenesmeeKde žijí příběhy. Začni objevovat