Po včerejšku jsem šťastná ,že tu semnou je Jakob jinak bych snad byla u mamky s tátou jako malá holka. Ležela jsem vedle Jakoba a nechtělo se mi vůbec vstávat. Nakonec to byl Jakob ,který protrhl to ticho.
Jakob: Měla by jsi vstávat.
Já: Proč? Mě se spíš chce ležet vedle tebe.
Jakob: Mě se taky chce ležet vedle tebe ,ale musíme vstávat. Jinak se nepřipravíme na osudný den.Zasmála jsem se a šla se překlenout Jakob se převlékl do oblečení ,které jsem mu koupila a potom jsme chtěli jít dolů k ostatním. Otevřela jsem dveře ,ale nevišla jsem. Poslouchala jsem za dveřmi .
Jakob: Co je?
Já: Ššššš.
Jakob: Co je?
Já: Poslouchej.Chvilku jsme poslouchali jak se tam baví o tom chlapovi co mi ležel v posteli když si na to vzpomenu je mi z toho blbě no nic oni o něm říkali ze to má bít nějaký předvoj pak už jsem nic neslyšela. Tak jsme šli k nim dolů ,ale dělali jsme ,že jsme je neposlouchali a že nevíme o čem se baví.
Rosalin: Dáte si něco k jídlu?
Já: Já bych si dala. Co ty Jaku?
Jakob: Já si dám rád.
Rosalin: Tak to máte v kuchyni.Ještě že je kuchyně oddělená od obýváku ,protože si chci užít Jakoba ešte než se budeme muset rozdělit .
Jakob: Jsem moc rád ,že jsi mi zavolala jinak bych si vyčítal do smrti že jsem tě nezachránil. Štěstí že ti nic neudělal to bych se snad zabil.
Já : Nemluv hlouposti nic mi neudělal to bych spíš já měla mít výčitky ,že jsem ti nepomohla a jen ječela.
Jakob: To že jsi ječela mi pomohlo.Chytil mě a přitiskl si mě co to šlo nejvíc a začal mě líbat jak já ho miluji.
Stáli jsme tam a úplně zapomněli ,proč jsme sem přišli jen tam tak stojíme a líbáme se .
Po schodech nahoru přijde táta a já si ho nejdřív nevšimnu dokud.Edward : Tak ehm .
V tu chvíli jsem se od Jakoba odtáhla a dělala jako by se nic nedělo.
Já: Ano tati.
Edward: Zkus mi říkat tak jako by jsme byli na veřejnosti nikdo totiž neuvěří že můžeš mit tak mladého otce.
Jakob: Ha mladého jak ironické.
Edward: Už si zase začínáš chceš skončit tak jak to bylo minule.
Já: Stačí! Tati ehm Edwarde co chceš ?
Edward: No už je čas se připravovat.
Jakob: Děkujeme za ohlášení a teď mě tu nech s mou krásnou snoubenkou.
Edward: Jednou tě zabiju.
Jakob: Už se těším.Jelikož se mám vdávat a pak mám odjet na líbánky s nejhezčím vlkem v celé zemi tak začínám bít nějaká rozpačitá. Vždyť jeden měsíc neuvidím rodinu kterou tak miluju doufám ze se jim za tu dobu co budu prič nic nestane. Už je čas najíst se tak Jakob nandává tousty a já tam tak sedím a koukám na něj což je možná divné nevim.
Jakmile dojíme jdu odnést talíře a už když chce Jakob odejít ho chytim a dám mu pusu na rozloučenou.No a já se jdu vykoupat a oholit si nohy aby se Jakob nelekl že má v posteli jiného vlka než je on sám.
Jsem v koupelně ,svléknu se a vlezu si do hezky teplé vody .
Potom co se vydrhnu a pořádně umiji
se jdu obléct a vzít si nějaké veci které nevadí že si je ušpinim protože jdu zkoušet chodit v potpatcích doufám že nespadnu.
Kdo jiný by mě to mohl ucit než teta Alice.Já : Alice co když před oltářem upadnu ?
Alice: Mě nepřipadá že by jsi měla padat jsi talent od přírody ,protože když jsem zkoušela Bellu tak jí to vůbec nešlo.
Já: Děkuju za uklidnění.Chvilku si to zkouším a pak je čas na líčení ,navlékání šatů, nervozit a strachu .
Kdo jiný by se o mě měl postarat než mamka s tetama a babičkou.
Doufám že mamka rozeslala pozvánky a dala je i jejím bývalým spolužákům to mi připomíná to ,že se všichni budou muset namalovat aby vypadaly starší.
ČTEŠ
Renesmee
FanfictionVím že to je omíláné, ale je to můj první příběh a chtěla bych si to zkusit . Doufám že se vám to bude líbit a dopředu se omlouvám za pravopisne chyby . Moc se mi líbí od ostatních jak píší a když jsem zjistila že mohu psát tak jsem si to chtěla zku...