U Callenů

154 7 0
                                    

Omlouvám se že jsem dlouho nevydávala .
Jo a budu to psat z pohledu Belly, kdyby jste chtěli napište koment a já budu kdyžtak výpravě za nikoho jiného. No tak se jdem pustit do čtení. ______________________________________

Edward: Hele Benjamine můžeš si to rozmyslet.
Benjamin: Ne já budu bojovat s vámi.
Carlisle: Moc ti děkujeme ,že nám tu s tim chceš pomoct .
Benjamin: Nemáte zač.

Šli jsme si sednout do obýváku kde jsme se bavili o tom proč by na nás měli útočit nějací upíři. Jelikož jestli já sama vím tak jsme žádný zákon ,který mají Volturiovi neporušili.

Bella: Jo a Benjamine moc ti děkuju že jsi nic neřekl Renesmee nebo Jakobovi, oni by tu pak chtěli zůstat.
Benjamin: Přece znám Renesmee i Jakoba já vím že by tu chtěli zůstat.
Edward: Možná proto po nás jdou upíři protože si Renesmee vzala Jakoba.
Esme: Vždyť to Volturiovím to nevadilo .
Alice: Ale jsou tu i jiní upíři ,kterým to může vadit, vzpomeň si na Viktorii nebo Jamese .
Bella: Alice ale to bylo kvůli mě a teď je to jiné.
Jasper: Není teď je to kvůli Jakobovi.

Na to jsem nevěděla co říct tak jsem je tam nechala ať si povídají a šla jsem za Smečkou.
Dobjehnu k Samovi a rozhlížím se kolem jestli je neuvidím nekde kolem sebe .Nevidím tak jdu zaklepat na dveře ,ale než na ně zaklepu vsimnu si  že jsou pootevřené tak vejdu .

Bella: Haló jste tu Sethe, Jerede, Leaho.

Jdu se rozhlédnout po domě a všímám si, že asi není normální, když je stůl otočený vzhůru nohama a jsou rozházené papíry.
Byla jsem trošku vystrašená tak jsem sla ven a zavolala Renesmee.

Bella: Ahoj René.
Jakob: Ahoj Bello hned ti dám René ona se zrovna koupe tak vydrž chvilku.
(V pozadí)
Jakob: Nesí volá Bella.
Renesmee: Tak vydrž chvilku já jen vylezu.
Jakob:Ok.
(Do mobilu)
Jakob: Vydrž ona hned vyleze ,jinak jestli se mohu co jsi chtěla.
Bella: No jestli jste v pořádku.
Jakob: Jo jsme akorát Kaure asi ví že jsem měnič.
Bella: No asi to neví jistě.
Jakob: No to neví. René už vylezla tak ahoj. Na René
Renesmee: Děkuju Jaku. Ahoj mami tak ráda tě slyším.
Bella: Jste v pořádku.
Renesmee: Samozřejmě proč bychom neměli ?
Bella: Jen tak se ptám hele budu muset končit. Jsem u Sama .
Renesmee: Tak že ho s Jakobem zdravíme a že se těším na fotky z dovolené.
Bella: Tak já mu to vzkažu. Kdyby se něco stalo tak mi zavolejte nebo nikomu jinému jo?
Renesmee: Jo, neboj se tak ahoj.

Doufám že jim nic nehrozí zkusím zavolat Sethovi .

Operátor: Volané číslo je nedostupné.

To snad neni pravda no tak zavolám Quilovi ten by to mohl zvednout.

Operátor: Volané číslo je nedostupné.

No to si ze mě dělají srandu jestli bude i Emily nedostupná jdu za Billem ( Jakobovo tátou)

Operátor: Volaný právě hovoří zavolejte později.

Aspoň že telefonuje kdyžtak my zavolá zpátky . Nevím jestli tu mám zůstat nebo jestli mám jít domů tak zavolám Carlisleovi ten mi dokáže normálně odpovědět.

Operátor: Volaný právě hovoří zavolejte později.

To si ze mě dělají srandu vždyť každý volá. No nic tak jim tu zabouchnu a poběží .
Zabouchla jsem za sebou dveře otočim se vidím přijíždět auto tak zastavím a čekám až ke mně prijede.
V autě sedí Emily se Samem.

Emily: Ahoj co tu děláš ?
Bella: Chtěla jsem se za vámi zastavit, ale bylo otevřeno tak jsem volala ale skoro nikdo mi to nezvedal.
Sam: No kluci jsou na výletě a co jsi to říkala . Že se nám někdo vloupaldo baráku.
Bella: Ano a já vím kdo to může bít.
Sam: Ti druzí upíři že jo .
Bella: Jo.

No Sam zaparkoval a sel se i s Emily podívat do baraku jestli tam něco chybí a jediné co chybělo byla pozvanka na svatbu.

Bella: Nechci bít zlá ale budu muset jí . Tak ahoj a Emily někdy se budem muset sejit.
Emily: Tak jo. Zatím ahoj.
Sam: Čau.

Rozloučila jsem se s nimi a běžela jsem zpátky k nám do naseho domu.
Jak utíkám po tom lese občas si všimnu malého stínu mihnout se v pravo.
Tak jsem doma a teď se asi půjdu koukat na televizi. Nikoho jsem v obýváku neviděla nepřipadalo mi to ani divné protože většinou jsou v tuto dobu na lovu.
Už je docela pozdě a oni už se vrací .
Tak se jim jdu svěřit co se stalo a to že jsem viděla v lese stíny . No diskutovali jsme o tom a došli jsme k závěru , že už jsou upíři tady nebo jich je tu už pár a další přijdou.
Jediný co děláme zatim než se rozvedení tak je jít na záchod a pak si jít zas sednoutu. A to je vše co děláme do dalšího dne.
______________________________________
Omlouvám se že je to tak krátké další bude brzo možná v neděli. Byla bych ráda za koment dekuju.

RenesmeeKde žijí příběhy. Začni objevovat