Vysvětlování

118 6 0
                                    

Přiletěli jsme na letiště u nás doma a šli jsme k telefonní budce odkud jsme zavolali Samovi, jelikož ja jsem zapomněla v tu chvíli maminčino nebo taťkovo číslo a samozřejmě mobily jsme nechali v tom baráku vlastně jako všechno ostatní.
Jakob tedy volal Samovi aby pro nás přijel nebo aspon řekl Callenum, nakonec se domluvili ze pro nas prijede on a odveze nas domů.
Čekali jsme s Jakobem před letištěm než přijede Sam za tu dobu jsme přemýšleli jak vsem vysvětlíme co jsme museli udelat a co se stalo. Dosli jsme k závěru že jim to budem vysvětlovat tak jak se budou ptát protože nemuzeme vymyslet nějaký smyslu plný koncept.
Připadalo mi že jsme před tím letištěm strávili hodiny než přijel, Sam ale nemůžu mu to zazlívat přece jen jsme ho překvapili.
Nasedli jsme k Samovi do auta a on se zacal vyptavat.

Sam: Zaprvé ahoj zadruhé co tu děláte  ? A zatřetí René vezmi si kdyztak bundu z kufru jestli ti je zima.
Jakob: je ti zima zlatíčko?
Já: No docels je. Ale to vydržím domu?

Samozřejmě nez jsem to stacila doříct už byl v kufru a prinesl mi bundu.

Jakob: tady máš.
Já: Děkuju miláčku, no a teď co tu děláme no někdo nám vlezl do baráku.
Jakob: Hele Same známe se uz dlouho takže mi teď hlavně nelži, ctalo se tu něco nebo se tu má neco odehrát ?
Sam: No aaaaa jak to vysvětlit hlavně ze jste tady doma v poradku že jo.
Jakob: Same odpověz prosím.
Sam: Ja ti to vysvětlovat nebudu to si pockej az dorazíme ke Callenům, ale me se neptej.
Jakob: Dobře ale děkuju pak se zeptám no a jaký to bylo na dovolené ? Mas nějaké fotky?
Sam? Máme asi miliardu fotek a na dovolené to byla bomba konecne jsme zažili sluníčko a ne jen déšť.

No a takhle se povídali celou cestu jako dvě ženský jako ja se nedivím ja se tez budu bavit s holkama jak moc ksme si to užili na líbánkách a tak dál, ale povídat si celou cestu o slunci a o moři jsou to chlapy ( teda aspon myslim) takže by se měli bavit třeba o fotbale nebo hokeji, ale ne o slunci no ale dokazali tím tu cestu zkratit .
Dojeli jsme k našemu baráku a ja cekala kdy všichni vyběhnou a zacnou se ptat co tu děláme a tak ale nikdo nevyšel.

Já: Same oni nejsou doma?
Sam: ahm ja jim o tom neřekl ze tu jste.
Jakob: tak jim uděláme překvapení (otráveně a trošku vystrasene) Jupí.
Já: Same moc dekujem že jsi pro nás přijel a pak se ti ozvem protoze chcem videt ty fotky tak ahoj.
Jakob: Čau kámo.
Sam: Nezdar a držte se.

Tak Sam odjel a mi jsme šli dovnitř a v tu chvili mě vydělá Alice a hned začala šílet co tu děláme a proč na sobě nemáme normální oblečení.

Já: Ahoj Alice potřebovali bychom s Jakobem neco vysvetlit od vás všech mohla by jsi je sem přivést prosím.
Alice: jo jo jo hned.
Já: Jdeme se zatim prevlect a pak prijdem dolů nemusíš tolik pospíchat.
Alice: Tak aspon pockame na Carlisla, Bellu a Edwarda.
Jakob: Dobře tak my se jdem převlect a hodit si rychlou sprchu.
Alice: Jo jdete ale vážně rychlou.
Já: Neboj.

Alice šla do sveho pokoje kde jsme s Jakobem viděli Jaspera a kývli jsme na nej, v tu chvíli šlo vidět jak to nechápe ale Alice nam řekla at jdem a neohlizime se že mu to vysvětlí.

Já: Jakobe pujdes se vykoupat první jo ja si na chvilku lehnu do postele . A sve veci vis kde máš. Miluju tě.
Jakob: Ja tebe víc a nechces mi nejake veci připravit. Prosím.
Já: Ja? To si vyberes sam ale jestli vazne moc chces tak jo.
Jakob: Jo chci protože jsem linej si neco hledat co k sobe aspoň trošku pasuje.
Já: Dobře tak uz ale jdi do te koupelny  at nám to netrva půl roku.
Jakob: Jo jo jo uz jdu.

Jakob vešel do koupelny a zavřel za sebou a ja jsem se v tu chvíli rozplacla na postel a chvilku jsem tam jen tak ležela. Potom jsem si lae uvědomila ze musim jit pripravit ty věci tak jsrm mu vytáhla černé tričko a nejake šedé tepláky a sobě jsem vzala to samé .
_______
V dalsi kapitole to bude pokracovnai uz na ni pracuju takze vyjede tak za den. Doufam ze jste si to užili. A moc se vam omlouvam za svou neaktivitu. Dekuju za pochopeni a druha cast vyjde brzo :-)

RenesmeeKde žijí příběhy. Začni objevovat