08

51 5 5
                                    

Jungkook's POV

Aku tengok je budak tu gelak ketawa bersuka ria riang gembira dengan Daeun.

Aku yg kenal Daeun lama lagi tapi dia pulak yg over chatting
-_-

Pe? Aku tak jeles kay! Cuma aku rase aloneTT

Joori ni cepat mesra orgnya. Over peramah la katakan. Sbb tu cepat je dpt ramai kwn. Kdg aku jeles sbb aku tak ramai kwn.><

Aku dari tadi hanya mndiamkn diri. Omma appa dah rancak berbual dgn kwn lama. Maklum la org tua bnyk cerita.

Aku pandang Daeun secara diam2. Dia tengah syok ckp dengan Joori dan tak perasan yg aku pandang dia. Dia ketawa.

Cute.

Eh mksud aku, apa yg kelakar sgt cerita Joori tu smpai ketawa mcm sawan.-_- Ok. Aku yg ego. Dia mmg cute, aku tak tipu.

*di dapur rmh Daeun

Daeun's POV

Aku tgh mencuci pinggan didapur. Aku teringt cerita yg Joori ceritakn tadi. Jungkook prnh ada yeochin?

Nak tau tak kenapa kitaorg gelak tadi?

Sebenarnya takde pape yg kelakar pon, tapi Joori perasan yg Jungkook dari tadi dok tgk2 kita. Takot laa dia dgr yg Joori cerita psl yeochin dia. So, kita org pon buat2 suka. Gila an?

Joori kata ex yeochin dia ni cantek kaya. Tapi yeochin dia ni belagak namampus kayanya. Smpai suatu hari ni Jungkook nmpk ex yeochin dia dgn namja lain.

Hmm patut la dia dingin semacam. Aku hrp la dia tak dingin dgn aku.Tapi dia cute gak ape^^

"Awk mmg selalu basuh camni eh?"

"Omo! Yah kenapa datang sini?"

Aku terkejut LAGI bila makhluk yg sama tiba2 ada kat blkng aku. Jungkook. Dia mmg hidup untk trkejut kan aku eh?

"Saja! Awk mmg selalu basuh camni eh?" Tanya Jungkook dgn soalan yg same. Ape yg pelik?

"Camni tu mcm mane?" Tnyaku pelik.

"Tu" kata Jungkook smbil menjuihkn bibirnya kearah hujung lengan baju aku yg dah basah tekena air. Huhu lupa nak lipat habis basah.

Tanpa disuruh, Jungkook melipat hujung baju aku dgn selambanya. Aku terkaku. Maighad my crush helping me again. Terharu.

Aku tengok dia. Dia tengok aku balik.

"Sambung la cuci pinggan tu?" Katanya lalu pergi ke ruang tamu semula.

Aku smbung mencuci pinggan. Aku tersenyum diam2.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jungkook's POV

Aku mengelap meja2 bunny cafe. Huh! Penat seharian bekerja. Ramai pelanggan hari ni tapi, aku tak nmpk pulak Daeun?

Eh pehal aku cari dia?

Err rindu kot. Joke. Saje cari dia, lagi pon dia pelanggan tetap Bunny Cafe so dia penting untuk aku. Takde kaitan>_>

Aku mencari nombor telefon dia dlm iphone 5 aku. Jgn pelik aku dpt mana! Aku dpt dari Joori. Tu pon aku curi2 ambik masa dia tido. Aku tau dia mintak nombor telefon Daeun.

Aku pandang nombor dia lama. Tak tau la nak buat apa. Kalau aku wassup dia, pelik tak? Uhuhu malu la aku nanti.

Jungkook dah gila○_○

[C]Pengsan? | JJKWhere stories live. Discover now