Χάη

67 8 1
                                    

[Χάη]

Πόσο ειρωνεία οι λέξεις και τα συναισθήματα να ξεχύνονται από μέσα σου στις στιγμές που θα ευχόσουν να μπορούσες και συ ο ίδιος να αποδράσεις όπως αυτές. Ειρωνικό που αυτές το καταφέρνουν και εσύ κοιτάς απεγνωσμένος μαύρες κουκίδες σε ένα απέραντο λευκό φόντο που θα ευχόσουν τόσο να έμοιαζε με τις σκέψεις σου. Η αλήθεια είναι πως εν μέρει το καταφέρνεις, μετατρέπεις αυτό που σε πληγώνει, αυτό που σε βασανίζει σε κάτι προσιτό.

Του αλλάζεις μορφή, το κουβάρι που σε πνίγει ξετυλίγεται, ή μάλλον το ξετυλίγεις. Κάθεσαι και υπομονετικά ξεμπλέκεις τις κλωστές και τα νοήματα, τους δίνεις σχήμα και μορφή, μια βαθύτερη σημασία σε οποιαδήποτε περίπτωση. Άλλοι συνθέτουν μουσική, ζωγραφίζουν, μουτζουρώνουν, τσαλακώνουν.

Εσύ γράφεις. Γράφεις... σκαλίζεις τα γράμματα και τους δίνεις μια μοναδική σειρά, ακολουθούν τον αλγόριθμο των σκέψεων σου και χάνονται στο πέρασμα του χρόνου.

Και μετά από καιρό, όταν η ανάγκη υπάρξει θα σε οδηγήσει σε ακολουθίες παλιές και θα εκπλαγείς με το πόσο καθρεφτίζεσαι μέσα σε ένα ασπρόμαυρο τοπίο. Και αν η ανάγκη είναι τέτοια που δεν έχει ξανά ειπωθεί, ή ιδωθεί και βιωθεί θα σε οδηγήσει σε καινούργιο χάος.

Άλλα χάη παίρνουν πιο πολύ καιρό να αποδοθούν, και άλλα απλά ήταν γραφτό τους να το κάνουν που όλα παρά την επικείμενη στεναχώρια είναι τόσο απλά. Φοβάσαι το χάος που δεν θα δεχτεί απόδοση, που δεν θα μπορείς να αντιμετωπίσεις βάζοντας άλλον στην θέση σου, φοβάσαι μην πρέπει να μείνετε μόνοι.

Νιώθεις ευγνώμων που έχεις τον τρόπο να κρύβεις, να μεταμφιέζεις όσα σε βαραίνουν, όσα ζεις σε κάτι τόσο απλό όσο ένα κείμενο. Ανακουφίζεσαι που μπορείς να το παρουσιάσεις ως ένα απλό δημιούργημα της φαντασίας σου, μια απλή υπόθεση. Υπέθεσες ότι κάποιος πληγωμένος θα ένιωθε έτσι, θα έλεγε αυτά, θα έπραττε έτσι, θα σκεφτόταν όσα γράφεις, και βαθιά μέσα σου ας ταυτίζεσαι απόλυτα δεν είσαι πλέον ο πληγωμένος αλλά απλώς κάποιος που έχει κάτι να πει για έναν.

"Write hard and clear about what hurts." -Ernest Hemingway


Σάββατο 30/07/16 [πρώτο πρόχειρο]

Πέμπτη 22/12/16[δεύτερο πρόχειρο]

Πέμπτη 12/01/17, 02:15





Βιβλία Που Ποτέ Δεν Θα ΓράψωUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum