{2.bölüm}

404 88 85
                                    

Multi:Savaş

Ayağa kalkarken ve ayakta dururken yine aklımda aynı soru vardı.Emir neredeydi ve neden hala sınıfta yoktu?
Nihayet hoca oturun dediğinde hepimiz yerimize yerleştik. Hocamız orta boylu , yakışıklı bir adamdı ve oldukça da kibar görünüyordu.Herkesin bir sıra arkadaşı varken benimse yanım boştu. Yasemin ve Büşra erken geldikleri için birbirlerini sıra arkadaşı olarak seçmişlerdi ve benim tam arkamda oturuyorlardı.Sınıfta sadece benim yanım boştu ve Emir hala yoktu bu demek oluyordu ki gelince benim yanıma oturacaktı.Sıra sevgili sınıf arkadaşlarımla birbirimizi tanımaya gelmişti.Sırayla herkes kendisini tanıttı.Çoğu İstanbul'lu değillerdi.Ankara'dan,Bursa'dan hatta Mersin'den gelenler bile vardı.Anne ve babalarından  ayrılmak onlara çok zor olmuş olmalıydı.
Biz de İzmir'liydik ama annemin ve babamın iş nedeniyle İstanbul'da yaşıyorduk. İzmir'de hiç arkadaşım yoktu çünkü İstanbul'a ben doğduğumda taşınmıştık ve yıllardır burada yaşıyorduk.Kapı çaldığında gözlerimi kapıya dikmiş dikkatlice kapıya bakıyordum.

Ahhh !Allah kahretsin ki Emir değildi ,neredeydi bu gerizekalı yaaa!
Kapıdan giren Emir değildi ama en az onun kadar yakışıklı başka bir çocuktu.Kapıyı kapattıktan sonra gözlerini sınıfta gezdirerek boş masa aramaya başladı. Hoca, çocuğu bir süre izledikten sonra
" Bak Su'nun yanındaki masa boş istersen oraya geçebilirsin" demesiyle çocukta dahil bütün sınıf bana bakmaya başladı.

Çocuk gelip yanıma oturduğunda bana dönüp gözleri kısık bir şekilde "merhaba " dedi. O kadar çok sinirliydim ki çocuğa sadece kafamı sallayarak cevap verdim.
Hayallerim yıkılmıştı , şu anda yanımda bu çocuk değil Emir'in oturmasını öyle çok isterdim ki ...

Bunun bir kabus olabileceğini düşünerek kendimi tokatlamaya başladığımda  Çocuk beni sorgulayıcı ve şaşkın bir edayla izlemeye başlamıştı. Tam olarak ne yaptığımı ben de bilmiyordum ama istediğim birşey olmayınca ya kendimi tokatlar yada ayaklarımı yere çok hızlı vurarak homurtular çıkartırdım.
Hoca ve sınıf beni izliyordu sanırım bunu niçin yaptığım hakkında kimsenin fikri yoktu. Hoca
" Su sen iyimisin dışarıya çıkıp biraz hava almak istermisin?"diye sorarken Yasemin ve Büşra'da  beni dışarıya sürüklüyorlardı.
Kapıdan çıktığımızda Yasemin

"Su neden böyle bir şey yaptın? "
derken Büşra da kafasını onaylarcasına salladı.Nefesimi dışarıya vererek sessizce konuşmaya başladım.

" Ben yanımda Emir'in oturmasını istiyordum ve o aptal çocuk gelerek onun yerine oturdu , bunun bir kabus olabileceğini düşünerek kendimi tokatlayıp uyandırmak istedim." deyince kızlar kahkahayı bastılar.
Büşra öksürüp boğazını temizledikten sonra
" Su saçmalama yanındaki çocuk çok yakışıklı , masaya oturur oturmaz sana selam verdi belki ileride çok iyi iki arkadaş olursunuz hem boşver şimdi Emir'i kendisi kaybeder okula erken gelseydi." diyerek arkasından da kurnazca sırıttı.

İki iyi arkadaş!!

Evet gerçekten de Büşra çok haklıydı onunla iyi arkadaş olabilirdik,belki dost hatta kanka bile !!
"Haklısın artık sınıfa girsek iyi olacak hocaya ayıp oldu. " dedim ve kapıya yöneldim. Kapıyı açıp içeriye girdiğimde kızlar da arkamdan girerek kapıyı kapattılar.

"Çok üzgünüm hocam , özür dilerim" dedim ve başımı yere eğerek yerime oturdum.
Yanımdaki çocuk masaya koyduğu kafasını kaldırarak "iyimisin "diye sordu.

"İyiyim teşekkürler" dediğimde tenefüs zili çalıyordu ve Sınıftaki herkes tenefüse çıkmaya başladı. Çocuk kapıdan ayırdığı gözünü tekrar bana çevirerek " İstersen yanından kalkarım benim için sorun olmaz."dedi

ŞIMARIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin