Multi : Emir'in kardeşi (Elçin)Odadaki tıkırtı sesiyle gözlerim aralandı.
Hava hala karanlıktı Telefonumdan saate baktığımda saatin 03:15 olduğunu gördüm.
Beni uyandıran tıkırtı sesini şimdi duymuyordum.
Ama bir kere tedirgin olduğum için bir daha uyuyamayacağımı biliyordum.
Küçükken korkunca annemlerin yanına gider onlarla beraber uyurdum.
Başımı doğrultup odaya baktım, Emir koltukta yatıyordu.
Tıkırtıları tekrar duyunca hızla yataktan fırlayıp Emir'in yanına koştum.Emir' i ittirerek koltukta kendime yer açtım ve yanına yerleştim.
Gözlerini hafifçe açarak bana baktı.Beni kendine yaklaştırdıktan sonra üzerindeki battaniyenin bir kısmını üzerime örttü.
" inat etmenin cezaları" diye fısıldadı ve bana sıkıca sarıldı.İşte şimdi kendimi dünyanın en güvenli yerinde gibi hissediyordum.
Kokusunu içime çeke çeke tekrardan uykuya daldım.
::::::::::::::;
" Kalk artık , bir insan evladı böyle uyuyamaz "
" Biraz daha uyuyayım lütfen" dedim mızmızlanarak
" Ben gidiyorum sen de kalk ve hazırlan " dedikten bir - iki saniye sonra kapının kapanma sesi duyuldu.
Emir gittikten yarım saat sonra kendimi zorlayarak yataktan kalktım.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Hava soğuk olduğu için üzerime pudra pembesi boyunlu kazağımı giydim.
Bacağıma da açık kot darpaçamı giydikten sonra saçımı da topuz yaparak okula gittim.##########
Annemler gideli 1 hafta olmuştu.
Hergün telefonda konuşuyorduk.
Okula varıp gelmek dışında hiçbirşey yapmamıştım.
Emir ise o geceden sonra onlarda kalmam için birkaç sefer ısrar etmişti ama reddetmiştim.
Nazan hanım da yanıma gelip halimi hatrımı sormuştu.Baskasının evinde rahat davranamayacağımı düşünüyordum.
Hem korktuğum zaman ışıkları açık bırakıp uyuyabiliyordum.' Yanında yatabileceğin bir Emir olmadığı için olmasın o '
' Sen karışmaz mısın lütfen iç ses'
' Ama haklıyım'
' Sus'
Bugün cumartesiydi kızlarla bir şeyler yapmak için anlaşmıştık.
Yasemin Savaşın da bizimle gelmesi için ısrar etmişti ,sanırım Savaştan hoşlanıyordu.Savaş iyi bir insan olduğu için eğer sevgili olurlarsa onun adına çok mutlu olurdum.
Ne giyeceğimi belirlemek amacıyla dolabımın başına geçtim.
Günlük bir elbise olmasını istediğim için dizlerimin bir karış yukarısında kalın askılı beyaz elbisemi giyerek üzerine de kot ceketimi geçirdim.Siyah ayakkabılarımı giyip ve siyah çantamı da alarak evden çıktım ve yürümeye başladım.
Hava çok güzeldi , her yer günlük güneşlik sanki yaz günüymüş gibi parlıyordu.Emirlerin evinin önünden geçerken biri beni kolumdan tutup duvara yasladı.
Bunu yapanın kim olduğunu bildiğim için hiç telaşa kapılmadım." Ne yaptığını zannediyorsun sen " diye çıkıştım.
Emir suratı asık bir şekilde beni süzüyordu.
Eeee ben dururmuyum ben de onu incelemeye başladım.
Bacaklarında çok güzel duran koyu renkili bir kot giymişti.
Üzerinde beyaz sweet ve siyah deri ceketi vardı.
Önünün fermuarı kapalı olduğu için kasları ceketinin dışından bile belli oluyordu.
Ayağına ise siyah spor ayakkabı giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK
Teen Fiction~Masum , güzel ,inatçı bir kız olan Su, Emiri görüp tutulduğunda ona gerçekten aşık olacağından haberdar değildi. ~Emir ise Su'nun tam tersine soğuk , şımarık , kendini beğenmişliği ve gizemiyle tanınıyordu. ~ Bu iki zıt karakterin hikayelerine or...