-Mit àrottam neked, hogy ezt teszed velem?-kiabáltam sírva.
-Kurvára ne kiabálj!-üvöltötte, készült megütni, de meglepődött, hogy nem húztam el at arcomat így keze a levegőben maradt.
-Na mivan? Üssél már ha ennyire menő ember vagy. Csak ehhez értessz nem?-köptem a szavakat, azután megtörtént az amire előbb bàtorítottam.
Felnevettem könnyeim közt.
Begolyóztam..
-Elpuhultál Zayn.. Próbáld meg még egyszer.-bátorítottam mire felkacagott.
-Te büdös szűz kurva. Nem is értem miért téged választottalak csalinak. Semmi nincs rajtad. Se melled, se feneked. Arc karaktered nincs.
A bunkó...
-Apád jó lehet az ágyba...nemde bár? Jobb mint te, vagy tévedek? Már kiskorodban is vonzónak tudtam apádat. Alig várom, hogy találkozzak vele. Már a gondolat is felizgat...-nyaltam meg csábítóan ajkamat, és mocorogni kezdtem a széken.
Aztán ő megint csak nevetett.
-Tudod mit angyalkám? Én leszek az aki felkészít. Utána eldöntheted ki jobb az ágyba.-kacsintott, majd kiment.Meg.kell.szöknöm...
**
Pisztoly hangja kelti fel éjjeli álmomat.
Kiabálás...
Kiszabadítottam a kötés alól a kezemet és a lábamat, s kiléptem a börtönöm ajtaján.A látvány borzalmas volt..
Vér a falon, a padlón, a bútoron.
Hirtelen valaki elkapta kezemet és elráncigált egy szobáig melybe belökött, s bezárta.
-Gyere.-kinyitotta az ablakot, és kiugrott a tetőre.
Felém nyújtotta kezét amit ebben a pillanatban elfogadtam, csak, hogy megmeneküljek a haláltól.
Futottunk az udvaron át ahol állt egy Mercedes autó.
Beráncigált és száznegyven kilométer per órával száguldottunk az erdő fele.
-Mi folyik itt Zayn?
-Semmi ami érdekelne. -válaszolta lekezelően.Miért jöttem egyáltalán vele?!
Honnan tudjam, hogy megbízhatok e benne?
YOU ARE READING
Maffia rabja |Malik| Befejezett
Fanfiction#2016-2017 |Jogok védik! |Saját elmém szüleménye|