Tizenötödik

1.8K 67 3
                                    

-Uram atyám kislány! De megnőttél!-kapott fel, majd megpörgetett a levegőben.
-Rob, annyira hiányoztál!-Mondtam, mire ő megpuszilta az arcomat.
Ő volt az, aki az árvaházba velem volt.
Úgy viselkedett mint egy apuka. Gondoskodott rólam, öltöztetett, vigyázott rám, megvédett. Ő Zayn apja?! Az képtelenség. Soha nem említette, hogy van egy fia.
-Rob...te vagy Zayn apja?-suttogtam...s könny szökött a szemembe. Ha ő az, akkor nem segíthetek Zayn bosszújában.
-Honnan tudod? Beszélt veled? Hol van?-tette fel rengetek kérdését.
-Az egyik jó barátom. Rob, miért hagytad el őket, s miért bántottad?
-Kislány, akkoriban csak az ital volt fontos. Röstellem azokat az éveket mikor a fiamat bántani mertem. Ha vissza tekerhetném az időt, másképp lenne. De fiatal voltam. Nagyon szerettem, és szeretem még mai napig a fiamat..-mondta letörten, s szeméből útra kelt egy könnycsepp.
-Oh, Robert...-öleltem át együttérzően.

"Zayn."

Mikor elég messze került az apám Summertől, beinditottam a motort, majd feléje kezdtem vezetni.
Megölöm. Sum-ot meg úgy megfogom büntetni, hogy egy hétig nem fog lábra állni.
Hirtelen, azt vettem észre, hogy aki a szélvédőn átrepül, az nem az apám, hanem a lány akiért életemet adnám.
Lesokkoltan fékeztem le, majd kirohant az autóbol, s megláttam Summert vérben úszva, fején egy jókora sebbel, testén zúzodásokkal.
-Ne!-ordítottam, majd oda rohantam hozzá. Pulzusa gyenge, a lány pedig eszméletlen.
-Mi a faszt csináltál?-kiabál rám az apám, s mikor felé fordul leesik a tantusz. Megismert.
-Zayn?!-suttogta
-Mind a te hibàd! Miattad van minden!-ordibáltam zokogva.
-Az enyém?! Te ütötted el! Te ölted meg!
Elborult az agyam, oda mentem és bemostam neki.
-Hivd a mentőket, nem te vagy az áldozat Zayn!

••••

Lassan fél órája vizsgálják Summert. Nem jósolnak nagy felépülési esélyt, azt mondta az ápoló.

Tíz perc elteltével kijött az orvos.
-Doktor úr, mondja, hogy van?
-Nem kertelek. Rosszul. A bal lába eltört, a fején egy súlyos zuzódás van, de a szerencsére nem keletkezett semmi hólyag, bub, vagy akármi az agyában.
Ám..a rossz hír, hogy a babát nem tudtuk megmenteni, sajnálom- mi a picsa?
Milyen gyerek?
Jézusom, elfogok ájulni...

Maffia rabja |Malik| BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora