Kanun bu.

11 10 0
                                    

Aslında çok basittir herşey,birisi iter birisi gider kanun bu. Bazen yorulursunuz güvenmekten,beklemekten,kırılmaktan, sevmekten,umutlardan ve vazgeçişlerden. Geçmişten ve gelecekten yorulursunuz,. Sizi anlıyorum arkası dönüp sizi karanlığa terk eden o insanları ne unutabildiniz nede onlardan vazgeçebildiniz,biz onlar için kendimizi katlettik. Deydiler mi? Bence bir daha düşünmeliyiz,aslında deydi. Acılara alıştık , sabretmeyi öğrendik. Ben uzaktan çaresizliğimi izlemeyi öğrendim. Kendimize üzülecegimize biz gidenlere acı bir şekilde feryat ettik. Deymedi, deymeyecekti. Belki buda bizim sınavımızdı lakin hak etmedik. Ben asla unutmam, gecelerce haykırarak agladigim o günleri , o geceleri unutmam,unutamam. Ama birde size acı cektirse bile göz yaşına dünyaları yakasiniz ya en acısı da bu. Gecenin size onu fısıldadığını hissederek haykırırsınız. Sizin hiç onun canı yanmasın diye dua ederken nefesiniz kesildi mi? Sevgili okur hiç uğruna dünyaları yakıp geleceğini itecek kadar sevdin mı? Sen onu hiç Rabbinden istedin mi?! Evet benim nefesim kesildi ben onun için dua ederken öldüğümü hissettim,o üşüyomudur diye kendimi parçalarken,onun başkasının teninde ısındığını fark ettim. Ben canımı onun uğruna katlettim. Anlamayacaklardir, salaklık olarak sanacaklardir ama sen kanıtlamak için çabalamaya devam edersin. Sen aslında kendi canından vazgeçersin. Sana bişey diyeyim mi? Sen hiç görmeden ,duymadan,dokunmadan,koklamadan, yanında olamadan, karşılıklı oturmadan, sarılamadan,onunla anıların olmadan sevdin mı? Yüreğin yetti mi? Hiç onun uğruna kopardığın takvim yapraklarını , uğruna yazdığın şiirleri ,mektupları sakladin mı? Sen her saniye aynı düşünceyle öldünmü? Ben öldüm, ben 8 ayı tek bir yüreğe sığdırdım. Derdimi kaleme anlattım yazamadi,utandı. Dağlara dedim kaldıramadı sen yapabildinmi ? Ben onu pirayenin cemale tutsak olduğu, atillanin mecbur kaldığı gibi seviyorum. Ben ona can çekişiyorum.

#bir gece daha gitti derinden,kırıldı yine kalpler en olmaz köşeden.

"Son Elveda..."|HÜZN-Ü ELVEDA SERİSİ 1"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin