Anlamsızlık,karanlığa savaş açarmışçasına can çekişiyordu kalbim.Belki sırlarla dolu bir labirent gibi aydınlanacak. belkide dar bir mahzen gibi yok olacaktı kim bilir kaybolunacaktı sonuçta ha bugün ha yarın ne fark ederdi? Metrelere gömülerek azap çekicektik.Belkide huzura ericetik. Yıllarca eriyecektik dakik olmalıyız çok geç olmadan anlayarak yüzleşmeliyiz kendimizle,büyük bir savaş açarak hesaplara gömmeliydik benliğimizi . Nefsimizi kontrol etmeyi bilmeliydik. İnsan oğlu yaşamasını bilmeli aksi takdirde eziyeti kendine olacaktı. Yaşamasını bilmesi gibi birde sevmeyi öğrenmeli.Öğrenmeliydi,öğrenemedi. Yokluktan var olurken varlıktan yok olmayı kavramalıydık. Kimimiz başardık,kimimiz battık. Her gece karanlıkta aynı duayla aynı kişiye göz yaşlarını kurban ettik.Kim bilir belkide ebedi cehennemi hak ettik? Haram sevdayı helal sevdamıza tercihledik. Biz onları düşünürken kendimizi ihmal ettik. Seçimlerimizi iyi yapmalıyız seçimler hayatımı etkileyecek iyi veya kötüye sürükleyerek yok edecek merhametimizi yanlış kişiyi günahlarımızın sebebi olarak var ettik yüreğimizde. Tahtı yanlış kişiye vasiyet ettik aslında. Her insanın içinde bir karanlık vardır dönem dönem onu uyardığı dönem dönem hak verdiği hiç düşündünüz mü? İnsanın yalnız kalmak için sığındığı kalabalıklarıyla tanıştıramadığı bir yalnızlık. KARANLIKTAKİ AYDINLIK garip ama evet ben karanlığımdaki aydınlığı onda kaybolarak buldum belki hak etmedi belki deymedi ama ben yüreğimi ona vasiyet ettim sonrası onunla Rabbim'in arasında kalmış. Ama şunu asla unutmayın ki her ateş bir gün sönerek su bahçesine döner biri gelir ve o yaraya dokunarak izini sildirir ardından o su bahçesi güllerle süslenir. Biri gelecek ve sizi yüreğinin sol köşesindeki tahta koyacak hak ettiğiniz değer yerini bulacak sadece sabr azizim ya sabr-ı gönül.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Son Elveda..."|HÜZN-Ü ELVEDA SERİSİ 1"
PoetrySonbahardı;Kadının en sevdiği mevsim,aynı zamanda ölüme bir adım daha yaklaştığı mevsim. Kadın alışmıştı çaresizliğine "çaresizlik" ne kadar da zor "acınası" bir durum biliyordu aslında kadın,adamın onun olmayacağını.Biliyordu sonunda ağlayacağını,h...