Hissettikçe.(Size iyi geleceğine inanıyorum)

19 10 0
                                    

Biz insanlar hep aynı şey için günlerce ruhumuza işkence ettik? Deydi mi? Peki ya geri geldi mi?Gelmedi değim mi?Deymedi inci tanelerine , işkencelerine. Vazgeçmeyi denedin mi? Ah,hayır yalan söyleme denemedin.Dünya onun üzerine kurulu yada tapulu deil aç artık şu kör olmuş gözlerini. Bırakta dönsün dünya her bir dönüşte kavra içindeki mutluluğu rahat bırak artık kendini unutma başka bie sen yok olmayacakta. HAYAT KISA. Hadi gülümse biraz bunu yapabilirsin.Aynanın karşısına geç ve kendine ne yaptığına bak evet bunu kendine sen yaptın, ruhunu diriltmeyi dene eminim oradaki ölü sevinç çığlıkları atacaktır. Gözlerini kapa ve kendine sor bu ben miyim ? diye. Bu sen değilsin bunu sende biliyorsun kabullen artık ve...ve vazgeç artık o gelmeyecek ve hayal ettiğin gibi olmayacak hiç bir şey sana sadece o var gibi geliyor, canın çıkıyor ama o aklından çıkmıyor değil mi? Birisi gelecek ve onu kalbinden söküp atacak ilk başta neye uğradığına şaşıracaksın biraz ardından seni sahiplenecek güven verecek en güzeli ve en önemliside GÜLÜMSETECEK. Yaralarını silecek her bir iz tek tek kapatacak ve o hiç gitmeyecek hep baş ucunda seni bekleyecek. BEN mi? Ben o beklediğim kişiyi buldum unutma sen ekadar güçlü gülümsersen hayat sana okadar fırsat sunar ve sen bu fırsatları değerlendirdikçe herkes senden korkar. Maskelerini çıkar artık giden gitti.Ve o geldi maske giden gidecek ama o hep seninle kalacak.İçindeki çocuğu sen olduğun için sevecek ve seni değiştirmeye çalışmayacak okadar çok mutlu olacaksın ki inan bana kelimeler yetmez. Enerjin içine sığmayacak . Hadi ama sırf o gün için demez mi? Yeter ki iste. Yeter ki dile. Sen mutluluğu hissettikçe mutluluk seninle sakın ama sakın ümidini kesme. NUR... 

"Son Elveda..."|HÜZN-Ü ELVEDA SERİSİ 1"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin