SAKLI BİR GÜNEŞ.

17 10 0
                                    

Saklı bir güneş gibi,geceye sığınan birisi vardı bende.

Sonsuza dek yok olmamı sağlayan.

Hayallerimde yaşatarak can verdim kalbimde.

Bir süre sonra hayaller yetmez insana,daha fazlasını istersin mesela.

Mesafeleri aşmak,ona dokunanların canını yakmak istersin.

Onu,alıp nefesine saklayıp kimseye vermemek.

Halbuki gün geçtikçe daha fazla özlersin.

O seni tanımıyorken buna rağmen bile bile ona sığınırsın,küçük bir çocuk edasıyla.

Göz yaşlarınla onu bağrına basmak istersin.

O rakı gibi,suyla ıslanıp.Aşkla uslanacak olan.

En yakınınken en uzağın olan biri.

Ben satırlara hayranımdır,dayanamam yazarım evet .Belki ağlarım,belkide saatlerce odanın bir köşesinde ona dalarım . Saatlerce onu düşünüp sorarım gönlüme; Ya gönül düştüğün şu hale bak bulamadın mı sanki uğruna ölecek başka biri neden onu seçerek kendine bu işkenceyi çektirirsin ki? Ardından bir gülerim sonrasındaysa şöyle derim;Belkide kaderim oymuş.Beklemek sabır işidir azizim, her yürek o yaraya tuz basamaz.Hoş yaranın en büyüğünü bize kaderim dediklerimiz yaparmış ya neyse be azizim bugün de bu haftada bu ayda bu yılda bu gönülde ona hediyem olsun , varsın onun olsun.


Merhaba edebiyat yıldızlarıım sizleri çok özlediim diğerleri gibi buda bana ait bir şiir oldu umarım beğenirsinizz bu harfleri tek tek okyosunuz ya rabbim size görmek istediğiniz kişiyi bir ömür yanınızdan ayırmasın inşallah.Kendinize iyi bakıınn.


"Son Elveda..."|HÜZN-Ü ELVEDA SERİSİ 1"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin