Zayn POV
Toată săptămâna am fost cu susul în jos. De ce nu vrea? Se vede că își dorește la fel de mult ca mine asta, dar frica o împiedică să accepte. Îi e teamă că va sfârși rănită la fel ca mama sa. De aceea nu mă lasă să ajung la inima sa. Eu nu sunt tipul ăla de băiat. Dacă ar fi cu mine, nu aș părăsi-o niciodată și i-aș arăta în fiecare zi cât de mult înseamnă pentru mine. Aș face-o să se simtă iubită și protejată.
Era vineri după-amiază, iar noi ne uitam la știri. Diana ne traducea ceea ce spuneau oamenii televiziunii. Se pare că au aflat de vacanța noastră prelungită în Romania, dar habar n-au care este locația noastră exactă. Ce bine ! Ultimul lucru de care aveam nevoie acum era să fim fotografiați la fiecare pas pe care îl facem.
- Băieți, ce melodii cântăm la club ? Întrebă Louis dorind să se intereseze.
În seara asta trebuie să mergem la clubul acela pentru că i-am promis patronului două melodii din albumul nostru.
- Eu zic să cântăm 'Best song ever' pentru că e o melodie săltăreață. Sugeră Harry.
- Super! Alta?
- Și 'Little Black Dress' ar fi tare! Zic eu.
- Gata ! Astea rămân ! Exclamă Niall entuziasmat.
- Acum ar trebui să repetăm un pic, nu credeți ? Ne dojeni Liam, ca de obicei.
Am exersat de vreo două ori, apoi ne-am așezat la masă. Ca de obicei, Diana a glumit cu noi fiind prietenoasă. De ce nu a acceptat, de ce ? O voi face eu să accepte. Nu trebuie să își nege sentimentele pentru mine, pentru că nici eu nu o fac. Trebuie să trăiască momentul, să își asculte propriile sfaturi, să uite de trecutul dureros și de viitorul incert pentru că deja numai suport tensiunea care s-a creat între noi.
De data asta am mers primul în cameră pentru a mă pregăti. M-am îmbrăcat tot în negru. Astăzi vreau să fiu mai 'dark', ca să spun așa. Mi-am aranjat parul, am coborât, apoi a urcat și prințesa mea. Ăsta este apelativul pe care îl voi folosi pentru ea de acum încolo. Pentru că este ca prințesa Diana. Nu mă refer la partea cu depresia sau tentativele de sinucidere, mă refer la faptul că ea este o prințesă a sufletelor. Este prințesa sufletului meu. Chiar m-am îndrăgostit de ea și nu vreau să o las să plece așa ușor din viața mea.
Când a coborât, am crezut că ochii îmi vor ieși din orbite. Era atât de sexy și provocatoare, total diferită de Diana din fiecare zi. Acea fată este zâmbăreață și veselă, aceasta este tăcută și mai rezervată. Cred că vrea să mă omoare lent și dureros.
Purta o rochiță neagră, scurtă îndeajuns să nu fie vulgară, cu mânecile lungi, spatele fiind gol. Pe umeri, la mâneci și în spate avea perle aurii, iar în picioare purta o pereche de botine scurte, negre, cu platformă.- La naiba fato, ești sexy ! Exclamă Louis, fluierând la final.
- Mersi! Spuse ea roșind. Mergem ? Roxy a spus că ne vom întâlni în fața clubului.
- Să înceapă petrecerea! Țipă Niall mai mult entuzimat că vine Roxana.
Până și ăștia doi s-au cuplat și sunt împreună de trei zile.
***
La o oră după ce am intrat în club, ne-am instalat și ne-am pregătit pentru prima melodie, care va fi 'Best Song Ever'!
Și..începem flirtul!
'Maybe it's the way she walked
Straight into my heart and stole it.
Through the doors and past the guards
Just like she already owned it.'
Oh, uite chelnerița care mi-a zâmbit data trecută! O iau de mână și o privesc în ochi.
CITEȘTI
Do you believe in Destiny? (1D Fan Fiction)
FanfictionVoi credeți în destin? Personajul nostru principal da. De ce? Pentru că destinul a făcut în așa fel încât să-și găsească iubirea adevărată și nu numai. Nu își mai dorea nimic altceva decât să fie fericită alături de cei pe care îi iubea si o iubeau...