Hani derler ya "Dünyaya bi daha gelsem yine seni severdim"diye.
Değil seni sevmek,yanından geçenin Allah belasını versin...Sıla'nın ağzından
Sofraya oturduğumdan beri,yemekler mi beni yedi? ben mi yemekleri belli değil.Ama karşımda oturan Buse nerdeyse tabağı yiyecekti.Tam önümde oturduğu için bunu görmüştüm. Hiçbir konuşmaya dahil olmamış,kimsenin yüzüne bakmamistim.Sandalyemi hafif geriye çekip masadan kalktim. Ardımdan birinin geldiğini farketsemde kim olduğuna dönüp bakmadim.Kolumun tutulmasıyla olduğum yerde durdum.
Hayır yani anlamıyorum benim kolumla sorunu ne?
Birgün elinde kalacak o zaman ne yapacak çok merak ediyorum.
İfadesiz soğuk sesimle
" Yine ne var ağa bozuntusu"dedim."Ne bu halin tavırların?Yüzün mahkeme duvarı gibi,ağzını bıçak acmiyo"
Hiç canım neden olacak,sadece babamın katilinin ailesiyle ayni masada yemek yiyodum.Bu çok normal olduğu için benim tepkilerim çok garip oldu tabi.
"Uykum var sadece o kadar"Elimden tutup çekiştirmesiyle onla birlikte odaya girdim.Kapıyı kilitleyip bana döndü
"Ben kiyafetlerimi alıp banyoya geciyorum.5dakikan var beklemem giyinmeni çıkarım. Sonra gelip uyuyacaz"
5dakikaya ben üstümü nasıl giyi-Ne uyuyacaz derken?
"Uyuyacaz derken ağa bozuntusu?""Uyumanın ne demek olduğunu biliyomusun Sıla?Şu gördüğün yatak,insanlar uykulari geldiği zaman onun üstünde uyurlar"
"Vallaha mı! Çok sağol ya aydınlattın beni"
"Ne demek her zaman" diyip banyoya ilerledi.İnanmıyorum ya şaka gibi.Ben ve Mirza beraber uyuyacaz öyle mi? Ben ne günah işledimde bunlar başıma geliyor?
Aklımdaki soruları bir kenara bırakıp hızlıca üstümü giydim.Tam saçımı topuz yaparken Mirza banyodan çıktı. Beni baştan aşağıya süzüp gulumsedi.
Ne var yani neye gülümsüyon?
Yanımdan geçerken
"Kuzulu pijama iyimis" diye mırıldandığını duydum ama takmadan banyoya girip dişlerimi fircaladim.Zamanın geçmesi için üç kere dişlerimi fırçalayip,beş kere yüzümü yıkmıştım.Ayrıca 15dakika boyunca da banyoda beklemiştim.Mirza'nin uyuduğunu umarak banyodan çıkıp bordo koltuğa doğru yavaş adımlarla ilerledim.Uzanacağim zaman Mirza'nin sesiyle durdum
"Burağı konaktan gondermememi istiyorsan burda uyursun"
Sinirle yatağa ilerledim.Herhangi bi tehditte bulunsaydi gelmezdim ama sonuçta konak onun ve isterse Burağı göndere bilirdi. Yatağın gidebildiğim kadar köşesine gidip uykumun gelmesini bekledim.Gözlerim çoktan kapanmıştı ama bilincim yari açıktı. Belime dolanan eli ve boyun girintime kafasını koymasını hissetsemde hiçbir tepki veremedim.Kendimi uykunun kollarına bırakmadan önce
"Keşke bu kadar soğuk ve kati olmasan,beni kabul etmeye çalişsan" kelimeleri olduSabah gözlerimi açtığımda boynumda ağırlık hissettim.O tarafa bakınca Mirza'nin kafasını boynuma koyduğunu ve kollarını da belime sardığını gördüm. Kafasını yastığa itip ellerinden kurtuldum. Turkuaz bi askılı ve siyah pantolonu alıp banyoya girdim.Kapıyı kilitleyip rutin işlerimi hallettikten sonra kiyafetlerimi giyinip banyodan çıktım.Mirza ya baktığımda hala uyuyordu.Sessizce odadan çıkıp mutfağa girdim.
"Günaydın Fatma abla""Günaydın kızım.Birşey mi lazımdı"
"Yok Fatma abla şey ben dünkü yaptığım saygısızlık için özür dilerim öyle şaşkınlıktan ağzımdan kaçtı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE TÖRE
ChickLitHerşey Sıla'nın Mardin'e tatile gitmesiyle başlar. Nerden bilecek ki abisinin kız kaçıracağını ve Odun ama Taş ağaya berdel olarak gideceğini...