Sabaha doğru 5 sularıydı. Pe yorgun bir vaziyette uyandı. Derin bir nefes aldı. Bir koku vardı evde. Kafasını sol tarafına çevirdiğinde bir kadının yüzü kanlı bir şekilde yattığını gördü. Yataktan fırlarcasına kalktı. Korkmuştu gözleri fal taşı gibi açılmış sırtından soğuk terler akıyordu. Ne olduğunu bilmiyordu akşamı hatırlamaya çalıştı. En son Mary ile evde kahve içmeye gelmişler, öpüşmüşlerdi. Sonrası bir muammaydı. Hafifçe cesedin üzerine doğru yürüdü kadının kanlı saçlarını yüzünden çekti. Evet, oydu bu Mary'ydi. Nasıl ölmüş olabilir. Mary çocukluk arkadaşı eski komşusu. Kaç yıldır görüşmemişlerdi onu bu kadar hatırlamışken tekrar buluşup sohbet etmişken nasıl ölmüştü. "Eve gece birimi girmişti? Mary neden çıplaktı? Ben neden çıplağım. Ne oldu dün gece kafayı yiyeceğim?" Diye kendine sorular soruyordu Pe. Kafası o kadar karışıktı ki ne yapacağını bilmiyordu. Polisi aramalı mıydı? Yok, hayır arayamazdı. Bütün bunların sorumlusu ya kendisiyse. Yatağın kenarında dolaşıyor kanın kokusunu içine çekiyordu. Midesi bulanıyordu sürekli Mary'e baktıkça. Sonra yatağın kenarında duran kırık vazo parçaları dikkatini çekti. Kanlı vazo kırılmıştı. Elinde de bir kesik vardı. Bunu kendisinin yaptığına kanaat getirdi. Peki ne yapacaktı?
Gözüne sehpanın üzerindeki kendisinin olan telefon gözüne çarpmıştı. Telefonu açtı son aramalara baktı. Acaba birisini aramış mıydı? Derek'i aramıştı en son 2 gün önce. Başka dostu yoktu son yıllarda. Derek'in ona bahsettiği "Hastalarıyla olan gizliliğini" hatırladı. Belki de ona sadece Derek yardım edebilirdi. Başka çıkar yolu yoktu. Derek'i aradı.
Telefon açıldı. "Alo, Pe sen misin?" Dedi.
"Evet Derek benim. Çok kötü bir şey olmuş olabilir. Eğer ilk konuştuğumuzda bahsettiğin gizlilik olayı hala geçerli ise bana sadece sen yardım edebilirsin." Dedi Pe. Hala gergindi. Nasıl sakinleşsin ki. Yatağında bir ceset vardı.
Derek'ten güveni alan Pe ona ev adresini verdi ve Derek'i beklemeye başladı.
Yaklaşık 15 dakika sonra kapı zili çalındı. Pe kapıya koştu. Kapıyı açtı ve Derek gelmişti. "İçeri gel" dedi ve kapıdan dışarı baktı sonrada kapıyı kapatıp
Derek ile yatak odasına doğru yürüdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öpücük (BİTTİ) #Wattys2017
Mystère / ThrillerPe(Peac)genç bir delikanlıdır. Ailesinini kaybeden birisidir. Geçmişte yaşadağı sorunlar yüzünden psikolojik ve nörolojik bazı hastalıkları sonucunda bir canavara dönüşmesi sonucunda gelişen olaylarıdır. Bunlardan kendisinin haberinin olmaması kendi...